Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unnekuukse

Active member
OJC verspeelt de eerste punten. Thuis tegen JVC Cuijk, toch wel een topduel dus, kwam de ploeg uit Rosmalen niet verder dan 0-0.

Wel een zeer vermakelijke 0-0. OJC Rosmalen was in de eerste helft de baas op het veld, maar stuitten voortdurend op de uitblinkende JVC-doelman Tinus (ex-OJC). In de tweede helft had JVC Cuijk de beste kansen. Fraaie treffer van Schilders (https://vine.co/v/5iEun6xa2Ae) werd afgekeurd vanwege hands. Was moeilijk te zien, ook op de beelden die van dat moment zijn gemaakt. In de slotfase redde de doelman van OJC nog voortreffelijk op een inzet van Gianluca Maria.
Al met al maakte OJC Rosmalen op mij een uitstekende indruk. Veel beter dan dat ik bij aanvang van dit seizoen had verwacht. Zo zie je maar, 'resultaten uit het verleden...'

Unregistere

Well-known member
Oh ja, da's waar. Tinus keept nu bij JVC. Vonden ze volgens mij bij OJC destijds niet allemaal even leuk dat hij die stap maakte, dus ze zullen wel extra gebaald hebben dat hij zo sterk keepte gisteren. Zo te lezen was het in elk geval een vermakelijk duel!

de waan

Well-known member
Ik zit thuis te luisteren naar Radio Utrecht, waar een verslaggever het heeft over Skriever en Stokers. Beetje dyslectisch geloof ik.

Maar het is wederom niet veel soeps als ik het mag geloven.

de waan

Well-known member
En alweer achter. Dat wordt dus ongetwijfeld weer een kansloos slotoffensief. Wat een ellendig seizoen dreigt dit te worden.

de waan

Well-known member
Hoera, 2-2.

Voor het eerst sinds 13 maart twee keer gescoord in ??n wedstrijd.

EDIT: JAAAAAAAAA, Cenk Uguz met zijn tweede.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
En alweer achter. Dat wordt dus ongetwijfeld weer een kansloos slotoffensief. Wat een ellendig seizoen dreigt dit te worden.

Eindstand 4-2. De tering. :heinz:

Net zo vaak gescoord als de voorgaande zeven wedstrijden bij elkaar.

De Groene Scout

Well-known member
Pfff, wat een opluchting. Echt weer een uur lang huilen met de pet op. Echt verschrikkelijk om naar te kijken en of ze voor het eerst met elkaar speelden. Na de wissel met Tom in de spits, meer vuur in de ploeg en ineens wilde iedereen vol gas geven.
Screever, Uguz en Brammer de besten vandaag. Ottink, Visschedijk en Garritsen heel erg zwak.

Maar we zijn blij, of eigenlijk opgelucht. 3 punten.

Unregistere

Well-known member
Lekker hoor, mooi voor HSC '21! :duim:

De Dijk bevestigt nog maar eens ambitieus te zijn. Ze knallen Jong De Graafschap even van het veld: 5-0. Daarom staan ze nu weer samen met Be Quick 1887 bovenaan.

Magreb '90 verliest terrein door een thuisnederlaag.

Opvallend: Westlandia komt in de slotfase nog op 2-2 bij Dongen door een goal van Henry Chidozie Ugwunna, de van Haaglandia gekomen Nigeriaanse spits. Opmerkelijk dat die al mee mocht spelen, want officieel is Haaglandia door de KNVB toch nog steeds niet geschrapt?

Ook HBS wint voor het eerst, ze kloppen Quick '20. Juliana '31 en UDI '19 spelen gelijk.

Morgen de rangen en standen.

De Groene Scout

Well-known member
Ik vond Hercules overigens een prima ploeg hebben. Gaven een uur lang zo goed als niets weg en meerdere keren dreigend met name door hun lopende middenvelders die onze controleur te slim af waren. Die hadden voor de rust ook zo maar met 1-3 voor kunnen staan. Een beetje fortuinlijk bleven we in de wedstrijd.

Langs de lijn werd uiteraard weer flink gemopperd en ook de mannen die wel eens trainingen bezoeken wisten waar het aan lang. Ze trainen te slap en er zit geen idee achter de opstellingen. Ben wel blij dat er gekozen is voor Screever op het middenveld. De keus van Bas ter Hogt in de spits blijft een rare met zijn broertje Tom als echte spits op de bank. Logischer is om Bas op het middenveld te posteren en Garritsen naar de bank te laten verhuizen, maar dat zal wel niet gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan