Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Hoezo ? Het is daar 1-1.
Het zorgt dat HSC '21 voorlopig nog steviger laatste staat als het zo blijft.
Overigens wordt eenderde van de wedstrijden in de derde divisie zondag op zaterdag gespeeld.
Als De Groene Scout dat maar goed vindt.

Het was 0-1, inmiddels 1-2.

Blijkt overigens weer dat de zondagteams mixen niet zo erg zouden vinden maar dat de stugge zaterdagteams de boosdoener zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Het was 0-1, inmiddels 1-2.

Blijkt overigens weer dat de zondagteams mixen niet zo erg zouden vinden maar dat de stugge zaterdagteams de boosdoener zijn.

Alle zaterdagclubs die niet op zondag willen spelen maar wel zo nodig in de hoge amateurklassen willen voetballen dus maar gewoon terugzetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alle zaterdagclubs die niet op zondag willen spelen maar wel zo nodig in de hoge amateurklassen willen voetballen dus maar gewoon terugzetten.

Eens. Als men echt op niveau wil spelen, dan is dit noodzakelijk. Anders maar lekker hoofdklasse of iets lager.
 

noordooster

Well-known member
Blijkt overigens weer dat de zondagteams mixen niet zo erg zouden vinden maar dat de stugge zaterdagteams de boosdoener zijn.

Het eerste klopt zeker en het is me wel duidelijk waarom.
Zaterdagteams hebben iha wat minder belang bij mixen en ik snap wel waarom.
Ik zou ze om die reden niet zozeer stug of boosdoener noemen. Misschien eerder verstandig.
 

noordooster

Well-known member
Eens. Als men echt op niveau wil spelen, dan is dit noodzakelijk. Anders maar lekker hoofdklasse of iets lager.

Dat is heel lang het geval geweest, he.
Dat de hoogste klassen in het zaterdagvoetbal 1 of meer klassen lager werden genoemd dan de hoogste amateur zondagklassen.
Misschien is je voorstel wel HET voorstel wat de populariteit van de top van het zaterdagvoetbal kan breken.
Krijgen we ze eindelijk een kopje kleiner die ....clubjes.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is heel lang het geval geweest, he.
Dat de hoogste klassen in het zaterdagvoetbal 1 of meer klassen lager werden genoemd dan de hoogste amateur zondagklassen.
Misschien is je voorstel wel HET voorstel wat de populariteit van de top van het zaterdagvoetbal kan breken.
Krijgen we ze eindelijk een kopje kleiner die ....clubjes.

Wie heeft het over populariteit breken en clubjes?

Als je die piramide serieus neemt, kun je niet langer met die scheiding werken. Dan moet je gewoon 5 divisies hebben en alles wat principieel blijft of het niveau niet heeft daaronder.
 

noordooster

Well-known member
Wie heeft het over populariteit breken en clubjes?

Ik heb het daarover en doel daarbij niet specifiek op jou, maar meer op mensen die dat zouden willen.
Met ....clubjes bedoel ik eigenlijk de term refoclubjes , overigens wel een term die ik hier voor het eerst van jou zag.

Als je die piramide serieus neemt, kun je niet langer met die scheiding werken. Dan moet je gewoon 5 divisies hebben en alles wat principieel blijft of het niveau niet heeft daaronder.

Dit ben ik niet met je eens. Ik denk dat men uiteindelijk helaas wel verder zal gaan met mixen en dat men zaterdagverenigingen niet gaat verplichten op zondag te voetballen.
Of dat men clubs die niet op zondag willen voetballen gaat terug zetten naar een laag niveau.

Overigens vermoed ik, het ledenbestand van DVK een beetje kennende , dat je veel bijstand zult krijgen voor je idee en dat velen hier mijn mening hierover maar niets vinden.
Dat kan me op zich niet veel schelen, ik ben hier niet op zoek naar meerderheden of zo.
Maar ik ben nu niet van plan op elke reactie hierover te reageren. Misschien op enkele als er klinkklare onzin wordt verkondigd of als er grenzen worden overschreden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom moet je dat er nu allemaal weer bijhalen?
Doet totaal niet ter zake. En ik heb de term refoclubjes niet bedacht hoor.


Wat mij betreft mixen ze tot en met een vierde divisie en dan bepaalt de thuisclub wanneer er gespeeld wordt.

Iedereen blij, want dan heb je het de helft van de tijd voor het zeggen.
 

Unregistere

Well-known member
OJC verspeelt de eerste punten. Thuis tegen JVC Cuijk, toch wel een topduel dus, kwam de ploeg uit Rosmalen niet verder dan 0-0.

EVV schiet flink uit z'n slof, liefst 1-3 bij Jong Achilles '29! De supporters zullen niet weten wat ze meegemaakt hebben, zo veel doelpunten.

En dan Be Quick 1887, dat blijft ook gewoon geweldig draaien. Proficiat, bqandy! Als De Dijk morgen punten verspeelt, is Be Quick 1887 alleen koploper. Leuk.
 

noordooster

Well-known member
Waarom moet je dat er nu allemaal weer bijhalen?
Doet totaal niet ter zake. En ik heb de term refoclubjes niet bedacht hoor.
Wat mij betreft mixen ze tot en met een vierde divisie en dan bepaalt de thuisclub wanneer er gespeeld wordt.
Iedereen blij, want dan heb je het de helft van de tijd voor het zeggen.

Ik vind wel dat dat in dit verband ter zake doet. Vandaar dat ik het erbij haal.
Dat woord zag ik het eerst van jou.
Met jou idee?n wat betreft dat mixen ben ik het niet eens, maar dat had je wel door.
 

bqandy

Well-known member
En dan Be Quick 1887, dat blijft ook gewoon geweldig draaien. Proficiat, bqandy! Als De Dijk morgen punten verspeelt, is Be Quick 1887 alleen koploper. Leuk.

Dank je. Ik had wel op een goede competitiestart gerekend, maar 12 uit 4 is ongekend. Vierde doelpunt Be Quick werd gemaakt door Thomas Careman.
Ik begin al een beetje van de eerste periode te dromen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan