De Groene Scout
Well-known member
Hoe kan dat nou? HSC'21 was voorafgaand aan dit seizoen de torenhoge titelfavoriet.
Ja en terecht. Je mist op een haar na de tweede divisie, houdt de selectie vrijwel intact en met name in de breedte is de selectie zelfs sterker geworden, dan mag je wel iets verwachten van een team.
Ik denk dat het met name aan de vrijblijvendheid ligt binnen de selectie. In de voorbereiding 'Jan en alleman' niet van de partij vanwege vakanties en ook te lang met alles en iedereen blijven proberen en minuten geven om te testen. Daarna nog steeds dat zoeken naar de juiste formatie, verkeerde keuzes, spelers op de verkeerde plek laten spelen, tactisch geen plan hebben om tijdens de wedstrijd iets te veranderen en te slap en te weinig trainen.
ik heb tot nu toe iedere wedstrijd gehoord dat de tegenstander feller en scherper was en dat het van HSC-zijde 'tam en gemakzuchtig' was. Dan moet je toch even met z'n allen in de spiegel kijken.
Toch heb ik niet het idee dat we (alle betrokkenen bij de 1e selectie) het heel erg vinden dat het nog niet loopt en hopen en wachten op het kantelmoment. Zal wel vanzelf komen is de gedachte volgens mij.
Tja we wachten rustig af, maar de kans dat ik binnenkort een keer voor een potje van KVV Losser ga i.p.v. HSC'21 komt wel steeds dichter bij. Ik verveel en erger mij gewoon langs de lijn. Er is echt niets aan.