180 volgens VoZ. Waarschijnlijk dan zonder verdubbelaar en de brugside.
Hmm, dat valt me nog mee. Al kan dat wel prima kloppen, stond zo'n beetje voor de helft rond aan beide lange zijden, achter de doelen vrijwel niets. En de brugside is niet geteld.
Overigens vraag ik me met terugwerkende kracht wel af hoe ze aan dat aantal zijn gekomen, want ik heb het niet ingevuld. Terwijl ik wel de wedstrijdgegevens moest doorsturen, omdat Magreb geen correspondent had.
Zondagderdedivisionist Magreb ' 90 maakte " vrijwillig" de overstap naar de zaterdag derde divisie.
Ze staan met welgeteld 3 punten onderaan en of ze voor de clubs nou zo'n mooiere tegenstander waren dan een willekeurig beloftenteam betwijfel ik.
Het was wel zo, dat de eerste degradant al heel snel vaststond.
Volgend seizoen in een zondag hoofdklasse, neem ik aan.
Uiteraard was dat geen mooiere tegenstander dan Jong Vitesse, maar dat was vooraf al min of meer duidelijk. Het puntenaantal oogt wel nog dramatischer door die zeven punten aftrek, sportief gezien hebben ze er tien verzameld. Maar goed, nog altijd ruim achter de nummer zeventien.
Capelle overweegt overigens nog steeds om via de burgerrechter toch nog te proberen het restant tegen Magreb over te laten spelen. Deze week zullen ze daarover een beslissing nemen. Denk dat ze intern zullen afwegen of ze denken dat het nog zin heeft.