Derde Divisie zaterdag 2017/18

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij een bvo zijn ze altijd de 2e dag na een wedstrijd vrij. Dit omdat je de 2e dag na een fysiek zware inspanning altijd het meest vatbaar bent voor spierblessures.

JMD

Well-known member
https://www.voetbal247.nl/opnieuw-h...agclubs-verplicht-op-zaterdag-te-gaan-spelen/

Degene die commentaar levert op het artikel verwoordt het heel netjes.
En nee, dat ben ik niet !!
Welkom in het steenen tijdperk....

En verder: die rigoureuze splitsing gaat nooit meer terugkomen, simpelweg omdat de ploegen nu al compleet gemengd zijn in de divisies. Dan kan je terug willen blijven verlangen naar vroeger, maar op een gegeven moment moet je vooruit. Er zijn ook nog steeds mensen die de gulden terug willen, ook dat gaat nooit meer gebeuren. Dus weg die ziekelijke nostalgische hang naar het 'ons kent ons' verleden, en open die ogen en er wat van proberen te maken ipv bij elke scheet dwars liggen en niet meewerken.

noordooster

Well-known member
https://www.voetbal247.nl/opnieuw-h...agclubs-verplicht-op-zaterdag-te-gaan-spelen/

Degene die commentaar levert op het artikel verwoordt het heel netjes.
En nee, dat ben ik niet !!

Deze man legt inderdaad ook de vinger op de zere plek.
KNVB, wees verstandig.
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.
Nu toch gekeken wordt hoe de voetbalpiramide veel beter gemaakt kan worden.
Verander tweede divisie, derde divisie en hoofdklassen naar 2 niveau's en maak de niveaus breder.

Unregistere

Well-known member
Maar terug naar het voetbal. Wie verwachten jullie als derde deelnemer van de nacompetitie om promotie? Jong FC Volendam of DVS '33 Ermelo?

noordooster

Well-known member
Ik denk niet, dat jong Volendam tegen Capelle thuis en het dan nergens meer om spelende Scheveningen nog punten laat liggen.
Helaas, want ik zou DVS '33 wel een verrijking vinden voor de tweede divisie .

noordooster

Well-known member
Overigens wordt het wel weer bar en boos welke verwensingen en ziektes je naar je hoofd gesmeten krijgt, alleen maar omdat je over bepaalde zaken wat anders denkt.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zoiets allemaal kennelijk maar mag.

noordooster

Well-known member
En verder: die rigoureuze splitsing gaat nooit meer terugkomen, simpelweg omdat de ploegen nu al compleet gemengd zijn in de divisies. Dan kan je terug willen blijven verlangen naar vroeger, maar op een gegeven moment moet je vooruit. Er zijn ook nog steeds mensen die de gulden terug willen, ook dat gaat nooit meer gebeuren. Dus weg die ziekelijke nostalgische hang naar het 'ons kent ons' verleden, en open die ogen en er wat van proberen te maken ipv bij elke scheet dwars liggen en niet meewerken.

Moet dan ook naar za - zo topic
Waarom blijft zoiets hier wel staan ??

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member

Haha, dat gaat net niet meer lukken. Dus het kan zo zijn dat Van der Laan volgend seizoen een niveau lager speelt dan wanneer hij bij JVC was gebleven!

Ik gok op Jong Volendam; een verrijking voor de 2e divisie. ;)

Spelen wel mooi voetbal. En een heel aardige trainer!

Wel een van d? ploegen in vorm momenteel. Al geldt dat natuurlijk ook voor Volendam, dus dat maakt het lastig voor ze.

Ik denk niet, dat jong Volendam tegen Capelle thuis en het dan nergens meer om spelende Scheveningen nog punten laat liggen.
Helaas, want ik zou DVS '33 wel een verrijking vinden voor de tweede divisie .

Kans is inderdaad groot dat Scheveningen spelers met lichte pijntjes of die op scherp staan aan de kant houdt tegen Jong Volendam. Geen voordeel voor DVS.

JMD

Well-known member
ASWH - Magreb 90 na 40 minuten 5-0 en Magreb ook nog eens met 10 man...

Spakenburg inmiddels 0-2 voor in Sneek, dus die gaan vandaag feestvieren.

De Wolf

Well-known member
De keeper van ONS heeft een Spakenburgverleden dus die zal zijn vriendjes wel helpen. Dinsdag maar even aan hem vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan