Bernardo
Well-known member
Och heden, die kan er helemaal niks van.Daan Boerlage is inmiddels benoemd tot erelid.
Och heden, die kan er helemaal niks van.Daan Boerlage is inmiddels benoemd tot erelid.
Gefeliciteerd.Hij kon in ieder geval ons naar de nacompetitie helpen.
lk heb nog geen nacompetitie als ASR gehad. Denk dat ik voor de tweede ronde bewaard word. Normaal gesproken krijg ik dan wedstrijd van promotie/degradatie 3e divisie/hoofdklasse.Heb je het vuurwerk van Gemert - GVVV moeten terugkoppen, @SC Heerenveen of had je een ander potje vandaag?
lk vind het wel jammer. Zitten wel aardige mensen in het bestuur. Maar onverwachts is de degradatie niet. Nu blijft alleen Groene Ster over wanneer ik graag een weekendje Limburg inclusief wedstrijd wil.EVV is er dan eindelijk een keer uit. Zullen er niet veel rouwig om zijn.
Hoogland nog goed in de race.
Ik wel, erg jammer want ze gaven er veel jeugd kansen. De spoeling aan Limburgse clubs op hoog niveau wordt weer dunner.EVV is er dan eindelijk een keer uit. Zullen er niet veel rouwig om zijn.
Hoogland nog wel in de race.
Moet ik worstenbroodjes meenemen naar HSC? Voor de zekerheid?Doe Orion maar, keer wat anders en het moet ook weer niet te Brabants worden allemaal natuurlijk.
Hoezo? Jullie promoveren toch?Orion en Hoogland, hebben we nog iets van derby's.
Een paar jaar terug (ik meen 2019) was ik bij OJC Rosmalen v Hoogland, toen waren de rollen omgekeerd en promoveerde Hoogland ten kosten van OJC. Was jij daar toen niet ook al assistent?Daar was mijn nacompetitie wedstrijd al. Ik heb zondag wedstrijd 2 van ronde 2 OJC Rosmalen - Hoogland als ASR 1. Erg mooie aanstelling!
Kans zit er in dat ik bij die wedstrijd ben.Daar was mijn nacompetitie wedstrijd al. Ik heb zondag wedstrijd 2 van ronde 2 OJC Rosmalen - Hoogland als ASR 1. Erg mooie aanstelling!