Derde Divisie B seizoen 2021/2022

SC Heerenveen

Well-known member
Heb je het vuurwerk van Gemert - GVVV moeten terugkoppen, @SC Heerenveen of had je een ander potje vandaag?
lk heb nog geen nacompetitie als ASR gehad. Denk dat ik voor de tweede ronde bewaard word. Normaal gesproken krijg ik dan wedstrijd van promotie/degradatie 3e divisie/hoofdklasse.

Morgen wel een beslissingswedstrijd fluiten in nacompetitie bij de jeugd, winnaar ervan promoveert.
 

De Groene Scout

Well-known member
Leuk potje hoor gisteravond. Mooie ambiance met 1000 man langs de lijn, veel gezelligheid om het veld en een duel in hoog tempo van beide kanten. Gelijk spel had de verhoudingen mogelijk beter weergegeven, maar met een 0-1 voorsprong reist net iets prettiger af naar Nijkerk.
Qua bezetting wordt het bij HSC'21 wel wat dun. Al een speler op vakantie en enkelen geblesseerd, maar we gaan er het beste van maken morgen. Niets moet, alles mag.
 

SC Heerenveen

Well-known member
EVV is er dan eindelijk een keer uit. Zullen er niet veel rouwig om zijn.
Hoogland nog goed in de race.
lk vind het wel jammer. Zitten wel aardige mensen in het bestuur. Maar onverwachts is de degradatie niet. Nu blijft alleen Groene Ster over wanneer ik graag een weekendje Limburg inclusief wedstrijd wil.
 

Fregge

Well-known member
Ik ben er ook niet rouwig om. Nu nog even UDI en OJC winnen en ik vind het een mooie Derde Divisie Zondag.
 

de waan

Well-known member
Doe Orion maar, keer wat anders en het moet ook weer niet te Brabants worden allemaal natuurlijk.

EVV ga ik zeker niet missen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Daar was mijn nacompetitie wedstrijd al. Ik heb zondag wedstrijd 2 van ronde 2 OJC Rosmalen - Hoogland als ASR 1. Erg mooie aanstelling!
 

Joost

Well-known member
Daar was mijn nacompetitie wedstrijd al. Ik heb zondag wedstrijd 2 van ronde 2 OJC Rosmalen - Hoogland als ASR 1. Erg mooie aanstelling!
Een paar jaar terug (ik meen 2019) was ik bij OJC Rosmalen v Hoogland, toen waren de rollen omgekeerd en promoveerde Hoogland ten kosten van OJC. Was jij daar toen niet ook al assistent?
 
Bovenaan