Derde divisie B seizoen 2020/21

Unregistere

Well-known member
Unitas zit wel redelijk centraal, dat scheelt weer qua reiskosten. Stuk of vier verdere reizen, maar naar Limburg rijden is niet nieuw voor ze en ze hebben ook al in de (brede) omgeving van Haaksbergen gevoetbald vorig seizoen. Alleen naar de kop van Noord-Holland is even wennen.

Benieuwd of ze de komende tijd nog iets gaan doen om de selectie te versterken, nu de promotie is bereikt.
 

Unregistere

Well-known member
Ik wilde net tikken, zal er waarschijnlijk om hangen met de Limburgse clubs. Al hebben die dan tenminste nog één tegenstander redelijk in de buurt.

Overigens zag ik op Facebook dat Unitas je kaartje al had geleend, de waan !
 

de waan

Well-known member
Dat mogen ze.

Groen Ster - Hollandia is met een enkele reis van 258 kilometer in ieder geval wel de afstandstopper lijkt me.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Met de nieuwe clubs Watergraafsmeer en Hoorn heb ik het wel getroffen ja. De 5 clubs uit Noord Holland en Hoogland vallen qua reistijd redelijk mee.
 

Unregistere

Well-known member
Zal je zien dat je gelijk naar de eerste thuiswedstrijd van Groene Ster mag en de week daarop de eerste thuiswedstrijd van EVV mag vlaggen...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zal je zien dat je gelijk naar de eerste thuiswedstrijd van Groene Ster mag en de week daarop de eerste thuiswedstrijd van EVV mag vlaggen...

Over het algemeen wordt daar wel naar gekeken heb ik het idee. Over een heel seizoen moet ik meestal 3 of 4 keer naar Limburg of Zeeland. Dus dat valt wel mee.
 
Hadden misschien kunnen aangeven in de derde divisie zaterdag te willen uitkomen, bv in plaats van Goes of VVSB.
Had in ieder geval veel meer interessante tegenstanders opgeleverd.
En dan gewoon voetballen op zaterdag om 14.30, hadden de tegenstanders het misschien ook wel aardig gevonden.
Bovendien past dan HSC '21 als ambitieuze koopclub ook wel in dat rijtje :rumcolaa:

Zeker na het aantrekken van Alexander Bannink nu ja. Er staat echt een prachtige selectie daar in Haaksbergen aankomend seizoen
 

SC Heerenveen

Well-known member
We kunnen dus ergens naar toe werken; weekend van 5/6 september start de competitie.
Yesss! Dat is het ook zomaar ja.

Oefenwedstrijden nog even een paar van doen, doorgaan met de trainingen en dan zijn we er klaar voor.

Ik neem aan dat de leden hier van de Derde Divisie clubs mijn naam wel even doorgeven als ASR. Ik kom voor reiskostenvergoeding en een kilo jong belegen kaas voor mee naar huis toe. Lijkt mij een koopje.
 

Unregistere

Well-known member
Hier willen ze er niet aan @SC Heerenveen. De scheidsrechters van de scheidsrechtersvereniging Drechtsteden willen alles onder eigen leden verdelen. En die nemen genoeg met een biertje en een Snicker, dus op de prijs ga je het helaas ook niet winnen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hier willen ze er niet aan @SC Heerenveen. De scheidsrechters van de scheidsrechtersvereniging Drechtsteden willen alles onder eigen leden verdelen. En die nemen genoeg met een biertje en een Snicker, dus op de prijs ga je het helaas ook niet winnen.
Zonde! Nou, dan laat je die kilo maar staan voor wanneer ik in de competitie langs kom. Ook goed. ;-)
 
Bovenaan