De Groene Scout
Well-known member
5-0; het was weer genieten.
TV Oost was er inderdaad niet. Eddy Gooij heeft de beelden wel en dacht dat hij ook wel iets op twitter plaatst meestal.Jammer dat er nooit meer bewegende beelden van onze wedstrijden zijn. Was toch altijd fijn om even terug te kijken zondagavond.
Hahaha helaas, die zondag vlag ik niet. Komende zondag vlag ik denk ik mijn laatste 3e divisie zondag in de competitie dit seizoen. 2 weekenden erna vlag ik op de zaterdag.De kans wordt groter dat @SC Heerenveen de forum-derby moet vlaggen. Ik hoop het voor hem, want die derde helft wordt gezellig haha
Ik hoop het, meestal krijg ik daar wel eentje van. Vorig seizoen nog de beslissende wedstrijd voor promotie naar de 3e divisie tussen OJC Rosmalen en Hoogland.Dan kom ik je misschien wel tegen in de promotie/degradatie wedstrijden
Thuis tegen JOS zou toch geen probleem moeten zijn.En toen kon ADO'20 ineens al kampioen worden morgen, na weer een misstap van VVSB.
Daar is de fut al uit sinds ze bij ADO'20 ee zekere zege (en koppositie) weggaven... Ik zie ze ook niet promoveren in de nacompetitie.En toen kon ADO'20 ineens al kampioen worden morgen, na weer een misstap van VVSB.
Dat is niet eens zo normaal gesproken. Kozakken Boys was de eerste club die er in bleef via de nacompetitieNormaal gesproken zal een herkanser uit de tweede divisie er wel weer gewoon inblijven.