De zaterdag en/of zondag discussie is voorbij!

Baggio

Member
Namen en rugnummers graag. Ik ben best ingevoerd in het amateurvoetbal, maar ik ken ze niet.

Dit forum en met name dit topic is vergiftigd door één persoon. Maar deze is geen maatstaaf voor het amateurvoetbal op zaterdag. Wij krijgen er persoonlijk mee te maken dat volgend seizoen een team haar thuiswedstrijden om 17:00 uur voetbalt. Ik heb niemand zien juichen om het eufemistisch te noemen. Deze ene uitwedstrijd vraagt extra inzet van vrijwilligers en inspanning naar de lokale horeca waar we ook niet op zitten te wachten. Helpen de veroorzakers van dit probleem hier even in mee?
Bij mijn club is 10 jaar geleden 1 vriendenteam gestart met zaterdagvoetbal. Inmiddels hebben 5 zaterdagteams en komend seizoen ook prestatief 1 en 2 op zaterdag. Zij spelen allemaal hun thuiswedstrijden om 16:30 uur. Eerder is niet mogelijk omdat wij ook 50 jeugdteams hebben. Niemand bij ons klaagt hierover want de kantine zit tot 21:30 bomvol en de penningmeester wrijft zich in zijn handen want de kantineomzet is 30% gestegen. Vrijwilligers om bardiensten te draaien is ook geen probleem.

Fregge

Well-known member
Bij ons is 1 wedstrijd op 1 tijdstip op het einde van de dag ook geen probleem als het niet het eerste betreft, maar dat hangt wel van de dag af. Als er om kwart voor 3 / 3 uur al 4 of 5 wedstrijden zijn maakt het vaak niet uit. Maar we proberen het vaak wel te voorkomen

Maasveld

Well-known member
Namen en rugnummers graag. Ik ben best ingevoerd in het amateurvoetbal, maar ik ken ze niet.

Dit forum en met name dit topic is vergiftigd door één persoon. Maar deze is geen maatstaaf voor het amateurvoetbal op zaterdag. Wij krijgen er persoonlijk mee te maken dat volgend seizoen een team haar thuiswedstrijden om 17:00 uur voetbalt. Ik heb niemand zien juichen om het eufemistisch te noemen. Deze ene uitwedstrijd vraagt extra inzet van vrijwilligers en inspanning naar de lokale horeca waar we ook niet op zitten te wachten. Helpen de veroorzakers van dit probleem hier even in mee?
Welk probleem?

de waan

Well-known member
Wij krijgen er persoonlijk mee te maken dat volgend seizoen een team haar thuiswedstrijden om 17:00 uur voetbalt. Ik heb niemand zien juichen om het eufemistisch te noemen. Deze ene uitwedstrijd vraagt extra inzet van vrijwilligers en inspanning naar de lokale horeca waar we ook niet op zitten te wachten. Helpen de veroorzakers van dit probleem hier even in mee?
Ik kan je normaal prima volgen, maar je bent je nu wel enorm aan het aanstellen, zeg.

De Groene Scout

Well-known member
Ah, die namen en rugnummers was een vraag voor mij.
Dacht dat die wel duidelijk was; we speelden tegen GVVV en Sparta Nijkerk de afgelopen weken.
Beide geen enkele probleem met spelen om 18.00 uur.
Op tijd gezellig op de sportparken en ook na de wedstrijd nog volop vertier.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan