Weekendvoetbal

noordooster

Well-known member
Er zijn op dit forum diverse mensen die vaak amateurvoetbal kijken en in sommige gevallen ook actief dingen voor het amateurvoetbal / individuele clubs doen. Bijvoorbeeld mensen als De Waan, De Groene Scout, Abubakari, Bonehead,
De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Lange tijd geleden dat we een heuse ban-soap op het forum hebben gehad!
Inderdaad. Satyr moest denk ik eerst het stof van het tuchtcommissietopic blazen... :)

Verder ook apart (alhoewel NO dat een paar jaar terug ook deed) dat iemand juist vraagt om een ban... Als je iets niet meer wilt zien of lezen dan ga je toch zelf weg? Of zet je mensen op negeren?
 

Abubakari

Well-known member
En nogmaals: als je mij beschuldigt van het hebben van een kloonaccount en dat zo zeker weet, moet je mij bannen!!!!!!!!!
Enige manier waarop je nog met opgeheven hoofd van dit forum kan vertrekken denk je? Zelfs met een ban heb je je onsterfelijk belachelijk gemaakt met je kloonaccount en dat ontkennen.
Maar van mij mag je blijven, we hebben in tijden niet zo gelachen op dit forum.
 

Fregge

Well-known member
De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
Kun je zo je visie geven over alle forumleden die in ieder geval hun gezicht laten zien in dit topic? Ben vooral benieuwd wat je van JMD vindt
 

Maasveld

Well-known member
De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
De hamvraag is natuurlijk: wat vind je van @gevegt?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
We hebben in die bijna 20 jaar forum op sq en dvk heel wat legendarische gekken gehad, maar Noord-Ooster stijgt met zijn bijdragen deze week (en vooral vandaag) naar een toppositie in het rijtje volslagen gekken.

We kunnen wel een Ranking the Stars doen met rijtje volslagen gekken op dit forum.
Ik zet @gevegt alvast op 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan