De weg naar Qatar deel 4: Montenegro en Noorwegen

Max

Administrator
Forumleiding
En een Feyenoord pruster op doel als is Ajax Twitter mag geloven.

Het waren geen directe blunders, maar je verwacht wel wat meer van Bijlow. Die lat ligt toch wel even iets groter. In die zin kon ik wel in het commentaar komen dat hij een van die twee ballen wel had mogen hebben.

Je ziet op social media dat Ajax aanhangers Cillessen terug willen, maar dat was al voor deze wedstrijd.
 

Mario

Well-known member
Maar vooral de grote heren zullen moeten opstaan, ook de Ligt krijgt weer zijn kans.

Maar Depay en de Jong nemen de ellende van Barcelona mee, Wijnaldum is sinds zijn overstap naar Parijs ook onzichtbaar. En ook van Gaal zal toch niet een roemloos einde van zijn carrière willen kortom : de druk zal groot zijn morgenavond.
 

Eef de Kip

Well-known member
Je ziet op social media dat Ajax aanhangers Cillessen terug willen, maar dat was al voor deze wedstrijd.
Ik vind Bijlow een goede keeper, heeft het uitstekend gedaan maar de 2e goal leek niet helemaal onhoudbaar. Om dan gelijk te gillen dat Cillessen weer in de goal moet is dan natuurlijk wel erg grappig.
Laat Bijlow nou gewoon lekker staan voor een jaar, zien we vanzelf wel wat de grote lijn is.
Tenzij die natuurlijk een paar keer opzichtig blundert maar daar is voorlopig nog geen sprake van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij die eerste goal was het volgens mij ook niet helemaal 100% perfect. Wat ik zeg, ik verwacht op basis van zijn eerdere prestaties dat hij daar toch minimaal een van tegenhoudt. Zoals hij tegen Letland wel scherp was.
 

erka

Well-known member
Die goals van Montenegro kwamen voort uit angstvoetbal, verkeerd staan, niet meeverdedigen en je taak niet uitvoeren van het hele elftal. Onvolwassenheid. Misschien dat Bijlow eentje had moeten pakken maar het probleem lag niet bij hem.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oh dat laatste zul je mij ook niet horen zeggen en is ook onzin natuurlijk, het hele elftal was dramatisch. Ik kan er ook geen eentje noemen die goed of zelfs redelijk speelde.
 

Batigoal

Well-known member
Maar vooral de grote heren zullen moeten opstaan, ook de Ligt krijgt weer zijn kans.

Maar Depay en de Jong nemen de ellende van Barcelona mee, Wijnaldum is sinds zijn overstap naar Parijs ook onzichtbaar. En ook van Gaal zal toch niet een roemloos einde van zijn carrière willen kortom : de druk zal groot zijn morgenavond.
Exact dit. Depay vind ik voetballend vrij pover, De Jong is al maanden hopeloos, Wijnaldum weer terug op zijn (onzichtbare) niveau van vóór Koeman en Virgil vind ik sinds zijn zware blessure nog niet denderend. Dan moet het dus ook van de anderen komen. Op het EK had je Dumfries die boven zichzelf uitsteeg en over het algemeen doet De Vrij het altijd wel goed, maar verder is het gewoon niet zo'n geweldig team als er een aantal niet in vorm zijn.

En volgens mij Theo Janssen die gisteravond een goed punt had dat het lijkt alsof er in deze groep geen gasten zitten die wat gif in het team kunnen brengen als dat nodig is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die goals van Montenegro kwamen voort uit angstvoetbal, verkeerd staan, niet meeverdedigen en je taak niet uitvoeren van het hele elftal. Onvolwassenheid. Misschien dat Bijlow eentje had moeten pakken maar het probleem lag niet bij hem.

Vooral het gebrek aan druk op de tegenstander viel mij op. Ik heb overigens alleen vlak voor de 1-2 tot en met de 2-2 teruggekeken. Extreem veel balverlies, geen druk zetten op de tegenstander. Het zag er echt niet uit. Het wisselen schroefde dat stukje volwassenheid denk ik niet omhoog.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind Bijlow een goede keeper, heeft het uitstekend gedaan maar de 2e goal leek niet helemaal onhoudbaar. Om dan gelijk te gillen dat Cillessen weer in de goal moet is dan natuurlijk wel erg grappig.
Laat Bijlow nou gewoon lekker staan voor een jaar, zien we vanzelf wel wat de grote lijn is.
Tenzij die natuurlijk een paar keer opzichtig blundert maar daar is voorlopig nog geen sprake van.
Bij die 2de glijdt ie met zijn standbeen weg. Ziet er heel lullig uit, maar kan je m.i. vrij weinig aan doen.
 

Mario

Well-known member
Van Gaal is gisteravond van zijn fiets gevallen, en zal de wedstrijd morgen vanuit de rolstoel moeten volgen.
 

Mario

Well-known member
Je had er niet aan moeten denken dat van Gaal was afgehaakt. Dan had Blind daar weer gezeten als hoofdverantwoordelijke.
 
Bovenaan