De weg naar Qatar deel 4: Montenegro en Noorwegen

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat hij een stadionverbod had, maar Turpin fluit morgen. De voortekenen zijn tot dusver dramatisch.
 

JMD

Well-known member
Dan is het wel gunstig dat er geen publiek zit, anders zou die man al gaan flippen als er ergens een bos wortelen of een banaan te zien was.
 

stc

Well-known member
Ik dacht dat hij een stadionverbod had, maar Turpin fluit morgen. De voortekenen zijn tot dusver dramatisch.
Dat de voortekenen dramatisch zijn is alleen maar goed voor Oranje. Dan kan het resultaat alleen maar beter worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
van Gaal over zijn blessure tegen de buitenlandse pers: "I have a clean head, so everyting is oké."
 

Mario

Well-known member
Flekken of Cillissen.
Zal Cillissen wel worden, lijkt me niet handig Flekken voor de leeuwen te gooien in zo'n wedstrijd.
Cillessen lijkt mij ook de meest logische keuze. Heeft ervaring en zelfs een WK gespeeld. Flekken komt net kijken.
 

Sjorro

Active member
Cillessen lijkt mij ook de meest logische keuze. Heeft ervaring en zelfs een WK gespeeld. Flekken komt net kijken.
Dat zeg ik ook met een Groesbeekse bril.
Cillessen heeft de afgelopen wedstrijden goed gekeept bij Valencia en is zeer ervaren.
 

Batigoal

Well-known member
Het is ook geen lekkere pot om iemand met 0,0 internationale ervaring te laten debuteren als doelman in zo'n cruciaal duel.
 
Bovenaan