Hankie
Well-known member
Roep het nog maar een keer.Dit gaan we ook weer verliezen. Zie het eerder 2-0 worden dan 1-1.
Roep het nog maar een keer.Dit gaan we ook weer verliezen. Zie het eerder 2-0 worden dan 1-1.
Dat zou raar zijn. Ik denk niet dat het nog 2-0 kan worden in deze wedstrijd.Roep het nog maar een keer.
Wellus!Dat zou raar zijn. Ik denk niet dat het nog 2-0 kan worden in deze wedstrijd.
Hij zat bij Ajax nog niet lekker in vorm dit seizoen, dus hopelijk geeft dit hem een boost. 🙂Echt zo knap. Van de week scoorde hij de 3-0 ofzo, maar verder scoort die altijd zulke belangrijke goals... Zelden een 'niet belangrijke'
Hij komt steeds dichterbij. Die gaat nog scoren. Op zeker.Gakpo begon aardig maar die wordt ook minder
Dit gaan we ook weer verliezen. Zie het eerder 2-1 worden dan 1-2.Roep het nog maar een keer.
Dat lijkt me niet. Hij is niet voor niets de beste verdediger van de hele wereld.Bij de 1-0 is het toch Van Dijk die de bal tegen Haaland aan schiet?
De bal is rond.Rust.
Het kan nog alle kanten op.
Mee eens, dit wordt niks.PSV voorhoede, schrijf maar af.
Vinicius laten invallen dan!PSV voorhoede, schrijf maar af.
Die krijg je ook niet snel zover om elke interland even over te vliegen om 90 minuten naast z'n grote vriend te gaan zitten.En Memphis speelt ook alleen maar goed als Koeman op de bank zit.
Dan stel ik voor dat die keeper onmiddellijk wordt opgeroepen.En Memphis speelt ook alleen maar goed als Koeman op de bank zit.