De weg naar het WK2026, deel 2: Polen & Litouwen

Abubakari

Well-known member
Het is ook een beetje nostalgie. In de jaren 80 en 90 kwalificeerden we ons altijd op deze manier. Ik kan me nog een nederlaag in Wit Rusland herinneren. Daar speelden we volgens mij toen ook voor het eerst tegen.
Oh ja, moeizame zeges uit tegen dit soort landen zijn van alle tijden.
Inderdaad, alhoewel Van Gaal het met terugwerkende kracht wel goed gezien had natuurlijk.
Door Noppert te laten keepen op het WK?
Deed ie inderdaad lang niet slecht.

JMD

Well-known member
Het doelsaldoverschil tussen NL en Polen is nu 7. NL heeft nog 1 duel meer te spelen dan Polen, stel dat NL die met 2 doelpunten verschil wint en NL en Polen winnen hun andere 2 duels met hetzelfde doelsaldoverschil dan gaat Nederland naar Polen met een doelsaldoverschil van 9 punten en 3 punten voor.

Dat betekent (want FIFA-competitie) dat Nederland dan met 4 doelpunten verschil van Polen mag verliezen om zich te plaatsen.

Joost

Well-known member
Het doelsaldoverschil tussen NL en Polen is nu 7. NL heeft nog 1 duel meer te spelen dan Polen, stel dat NL die met 2 doelpunten verschil wint en NL en Polen winnen hun andere 2 duels met hetzelfde doelsaldoverschil dan gaat Nederland naar Polen met een doelsaldoverschil van 9 punten en 3 punten voor.

Dat betekent (want FIFA-competitie) dat Nederland dan met 4 doelpunten verschil van Polen mag verliezen om zich te plaatsen.
En dat gaat gewoon niet gebeuren.

Bovenaan