De weg naar het WK2026, deel 2: Polen & Litouwen

JMD

Well-known member
Kom op NL, maak even de 2-4... De verdediging van ons is dusdanig dat 2-3 gewoon een gevaarlijke score is

JMD

Well-known member
Een verdediger voor een aanvaller... Ongelooflijk, tegen Litouwen.
Het was in juni goed, maar deze interlandbreak is echt zwak, zelfs al zou je de winst hier over de streep trekken.

erka

Well-known member
Dat is Koeman schijnbaar ontgaan. Je kunt ook beginnen met spelers die in de top vd Premier League in vorm zijn maar je stelt Schouten uit vorm op en laat Gravenberch banken en stelt de Vrij zonder wedstrijdritme op ipv Jurriën Timber. En met Schouten en de Vrij heb je twee zwakste schakels van vanavond.

Koeman is een luie coach. Altijd terugvallen op zekerheden, altijd op bekenden, nooit eens een verrassing uit de hoge hoed toveren. Hij doet ook zelden iets vreemds maar een beetje adaptief is hij niet.

JMD

Well-known member
Koeman is een luie coach. Altijd terugvallen op zekerheden, altijd op bekenden, nooit eens een verrassing uit de hoge hoed toveren. Hij doet ook zelden iets vreemds maar een beetje adaptief is hij niet.
Dat is dan wel veranderd sinds zijn tijd bij Ajax als coach, als je ziet wie hij allemaal liet debuteren daar vanuit de jeugd is dat echt ongelooflijk

erka

Well-known member
Dat is dan wel veranderd sinds zijn tijd bij Ajax als coach, als je ziet wie hij allemaal liet debuteren daar vanuit de jeugd is dat echt ongelooflijk

Ja klopt, ook bij Feyenoord was dat. Maar bij Oranje laatste tijd. Erg voorzichtig allemaal. Van Gaal probeerde veel meer uit.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Opvallend hoe al die Nederlandse topcoaches als ze wat ouder zijn (Van Gaal, Hiddink, Advocaat) steeds conservatiever lijken te worden als trainer.

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het is ook een beetje nostalgie. In de jaren 80 en 90 kwalificeerden we ons altijd op deze manier. Ik kan me nog een nederlaag in Wit Rusland herinneren. Daar speelden we volgens mij toen ook voor het eerst tegen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is Koeman schijnbaar ontgaan. Je kunt ook beginnen met spelers die in de top vd Premier League in vorm zijn maar je stelt Schouten uit vorm op en laat Gravenberch banken en stelt de Vrij zonder wedstrijdritme op ipv Jurriën Timber. En met Schouten en de Vrij heb je twee zwakste schakels van vanavond.
En wat te denken van Kluivert, die top is in de Premier League en tegen Spanje prima speelde, op de tribune zetten omdat Sem Steijn moet debuteren?

JMD

Well-known member
Het is ook een beetje nostalgie. In de jaren 80 en 90 kwalificeerden we ons altijd op deze manier. Ik kan me nog een nederlaag in Wit Rusland herinneren. Daar speelden we volgens mij toen ook voor het eerst tegen.
Klopt, 1-0 door Gerasimets. Een week of 2 na 'Wenen' speelde een team met veel spelers die net CL-winnaar waren geworden een dramatische pot...

Bovenaan