De weg naar het WK2026, deel 2: Polen & Litouwen

JMD

Well-known member
Waar speelt die Schouten eigenlijk tegenwoordig? Jubbega-Schurega?
Bij de club die met een begroting van >100 miljoen kansloos verliest van een ploeg met een begroting van 8.

Schouten is het helemaal kwijt na zijn eerste hele goede seizoen bij PSV. Vorig jaar was minder, dat werd verklaard door de korte rustperiode in zomer 24 (wegens EK) en ook een blessure waar hij mee bleef doorspelen. Maar dit seizoen is het ook niet veel.

Wat een voorzet van Dumfries, mooi afgemaakt Depay. En nu doordrukken!

JMD

Well-known member
Wel lekker trouwens voor alle internationals dat NL op zondag speelt ipv dinsdag, hebben nu een wedstrijdvrije midweek.

JMD

Well-known member
De beste spelers van Nederland redden het (voorlopig)!
Ik kan me van Dumfries werkelijk bijna geen slechte interland herinneren. Tuurlijk zal hij ze ooit gespeeld hebben, maar van Dumfries staat me toch vooral bij de nietaflatende inzet, altijd 100% geven en vaak ook belangrijk zijn (goals assists)

stc

Well-known member
Het is een regelrechte schande hoe Oranje zich manifesteert. Hopelijk missen dit team het WK en wordt Koeman ontslagen.

Abubakari

Well-known member
Schouten is het helemaal kwijt na zijn eerste hele goede seizoen bij PSV.
Dat is Koeman schijnbaar ontgaan. Je kunt ook beginnen met spelers die in de top vd Premier League in vorm zijn maar je stelt Schouten uit vorm op en laat Gravenberch banken en stelt de Vrij zonder wedstrijdritme op ipv Jurriën Timber. En met Schouten en de Vrij heb je twee zwakste schakels van vanavond.

Laatst bewerkt:
Bovenaan