De Toekomst

Max

Administrator
Forumleiding
Was nog een relatief eenvoudige overwinning die nooit echt in gevaar kwam. Dat terwijl de Feyenoorders gemiddeld meer dan een jaar ouder waren. Zelfs Kokcu stond de hele wedstrijd op het veld.

Tsja en dan uitgelaten die thuis overwinning vieren vorige maand. Vier jaar geleden toen ik regelmatig op Varkenoord kwam en ook nog wel een paar keer voor een Klassieker naar De Toekomst ben gefietst was het verschil al standaard een jaar. Inmiddels is dat wel opgelopen tot 1,5-2 jaar. Onze jeugdopleiding staat op dit moment in brand.
 

de waan

Well-known member
Een paar van die vastgeroeste ouwe bokken die nergens voor open staan eruit schoppen.

Misschien Cor Adriaanse wegpromoveren tot TD.
 

JMD

Well-known member
https://twitter.com/AjaxYA/status/1134912799157686274

Dat je als supporter het hebt over 'Kakkerlakken' of 'Kakkies', nou ja, volgens mij niet de bedoeling (net zoals het hebben over Joden of 020), maar goed. Dat je als speler het er over hebt vind ik al een stuk minder (want over een paar maanden speel je misschien samen met ze in een vertegenwoordigend elftal), maar dat je als club juist dit stuk van de 'Captains' speech' online zet op je offici?le twitterkanaal van de jeugdacademie (met 'hartjes' erbij), dan klopt er toch iets niet lijkt me...
 

Pascallovic

Well-known member
https://twitter.com/AjaxYA/status/1134912799157686274

Dat je als supporter het hebt over 'Kakkerlakken' of 'Kakkies', nou ja, volgens mij niet de bedoeling (net zoals het hebben over Joden of 020), maar goed. Dat je als speler het er over hebt vind ik al een stuk minder (want over een paar maanden speel je misschien samen met ze in een vertegenwoordigend elftal), maar dat je als club juist dit stuk van de 'Captains' speech' online zet op je offici?le twitterkanaal van de jeugdacademie (met 'hartjes' erbij), dan klopt er toch iets niet lijkt me...
Je hebt het over dit officiele twitterkanaal waar in de beschrijving letterlijk staat

"Everything about AFC Ajax Youth Academy (non official Account) • Creating History with our Future • DM's open •"
 

Hankie

Well-known member
En dan 6 jaar in de jeugd van Feyenoord gespeeld te hebben, wat een droeftoeter ben je dan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah het is er eentje van de gebroeders Maduro/Timber? Ja die zijn vrij sneu.
 

Abubakari

Well-known member
I
Over talenten gesproken, het is niet te hopen dat de scheids van gister het betaalde voetbal haalt. Gaf 12x geel, paar keer terecht, maar ook veel om niks. Dieptepunt was wel de manier waarop ie drie jongetjes van 7 verzocht achter de hekken plaats te nemen. Daar werd het spel zelfs voor stil gelegd. Negeerde ook doorlopend zijn grensrechter, die hij nog even luidkeels te horen gaf dat hij zijn kop er bij moest houden, want het ging nu snel.

Wel ??n van de engste scheidsrechters die ik in tijden gezien heb, verschrikkelijk irritante kwast.

Vanavond Groningen 019 tegen Ajax 019, zag op het wedstrijdformulier al de naam Sietze Boschga, toen dacht ik al "oh God nee he, weer die misselijke gast als scheids. "Hey scheids, wat doe je nou" was direct geel en omdat het pedante mannetje niks anders doet dan irritatie opwekken kon ie een kwartier voor tijd binnen 10 tellen twee Ajacieden wegens praten hun tweede gele kaart geven. Korte tijd later stuurde hij nog een Ajacied weg, voor een overtreding waar die 85 minuten lang geen kaart voor geeft.
Met 11 tegen 8 scoorde Groningen in de 89' minuut 1-0 en vlak daarna 2-0.
Verdiend trouwens, Ajax liet niet veel zien, was sowieso een vrij slechte wedstrijd, maar Groningen was wel beter. En blijft ook ongeslagen koploper.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
De Onder 15 heeft de mini klassieker met 6-1 gewonnen. De grote man was David Kalokoh, die een hattrick maakte tegen de jonkies van Feyenoord.

Onthoud die naam!

#ForTheFuture
 

Unregistere

Well-known member
Limburgs ventje, die Kalokoh. Of in elk geval eerst bij VVV gezeten, waarna men de ruwe diamant nu in Amsterdam verder slijpt.
 

Abubakari

Well-known member
Viel net in de strafschoppenserie van de Youth League achtste finale Ajax-Atletico Madrid. En zowaar, Ajax wint na strafschoppen! Na 90 minuten was het 0-0.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie rol voor doelman Daan Reiziger, nota bene de reservekeeper. Pakt drie pingels en schiet zelf de winnende binnen!

Trainer John Heitinga deed een 'Van Gaaltje' door Reiziger in te brengen voor de strafschoppenserie.
 

Abubakari

Well-known member
Viel net in de strafschoppenserie van de Youth League achtste finale Ajax-Atletico Madrid. En zowaar, Ajax wint na strafschoppen! Na 90 minuten was het 0-0.
En vanmiddag de halve finale bereikt dankzij een 3-1 zege op Midtjylland. Ondanks dat de beste spelers met Ajax 1 in Oostenrijk zitten.
Dinamo Zagreb of Benfica is de tegenstander in de halve finale.
 

Abubakari

Well-known member
Denk je dat Sontje Hansen een aparte voornaam heeft, zie je hoe hij voluit heet.😟

Misjonne Juniffer Naigelino Hansen.
 
Bovenaan