De Toekomst

Kevah

New member
Ajax doet B-junior Malen aanbieding.

Ajax heeft B-junior Donyell Malen een aanbieding gedaan voor zijn eerste contract. Dat meldt Voetbal International-journalist Simon Zwartkruis maandag op Twitter.

'Ajax heeft toptalent Donyell Malen (16, spits) aanbieding voor eerste contract gedaan. Bal ligt nu bij z'n zaakwaarnemer, Mino Raiola', zo schrijft de Ajax-watcher in een tweet. Over de inhoud van de aanbieding en de contractduur is vooralsnog niets bekend.

Malen is dit seizoen een van de blikvangers bij Ajax B1 en werd door zijn belangenbehartiger Raiola al vergeleken met Thierry Henry. De aanvaller kwam dit seizoen al tot veertien doelpunten.
AS
 

Eresd?g?

Banned
Ah, het volgende voorbeeld van te vroeg naar het buitenland gaan is al bekend. Wanneer kapt die rioolrat er eens mee?
 

SanMark.

Well-known member
Ah, het volgende voorbeeld van te vroeg naar het buitenland gaan is al bekend. Wanneer kapt die rioolrat er eens mee?

Nog niet bekend hoor. Maar je weet in ieder geval wel dat de onderhandelingen niet makkelijk zullen verlopen.
 

gevegt

Well-known member
Haha, klagen dat spelers te vroeg naar het buitenland gaan., Dat is niet eens een heel klein beetje hypocriet.
 

Eresd?g?

Banned
Haha, klagen dat spelers te vroeg naar het buitenland gaan., Dat is niet eens een heel klein beetje hypocriet.
Voor al die jeugdige buitenlanders die afgelopen jaren naar Ajax zijn gehaald was dat alleen maar in t belang van die spelers. Dat weet je zelf toch ook wel? ;-)
 

SanMark.

Well-known member
Haha, klagen dat spelers te vroeg naar het buitenland gaan., Dat is niet eens een heel klein beetje hypocriet.

Je hoort mij daar echt niet over klagen. Ik heb het alleen over de zakenwaarnemer.

Mocht hij naar het buitenland willen, prima dat is zijn goed recht. En voor veel geld kan ik het ook wel snappen.

Ongeacht of die jeugd speler van Ajax, Feyenoord of een andere club naar het buitenland gaat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klagen is het ook helemaal niet, Ik geef ze gewoon gewoon gelijk want er zijn voorbeelden zat van spelers die het gemaakt hebben in het buitenland.

o wacht.
 

Batigoal

Well-known member
Klagen is het ook helemaal niet, Ik geef ze gewoon gewoon gelijk want er zijn voorbeelden zat van spelers die het gemaakt hebben in het buitenland.

o wacht.

Je snapt ook niet dat al die gasten het toch blijven proberen en denken dat zij w?l slagen in het buitenland. Maar goed, de gemiddelde voetballer op die leeftijd blinkt niet uit in denken.
 

Shayman

New member
Je snapt ook niet dat al die gasten het toch blijven proberen en denken dat zij w?l slagen in het buitenland. Maar goed, de gemiddelde voetballer op die leeftijd blinkt niet uit in denken.
Toen ik 16 was zat ik in 4 VWO en had ik geen benul van wat ik wou en had ik met veel geschraap en bijbaantjes een Zundapp gekocht voor € 405 (900 gulden). Wanneer er toen een gek was langs gekomen die mij een paar ton per jaar had geboden om te gaan voetballen in Iran dan had ik het nog gedaan.

Overigens zijn bijvoorbeeld Rekik(ikikik) en Willems even oud en qua spel even ver maar ik moet me sterk vergissen als die 1e niet aardig wat €€€ voor loopt.
 

gevegt

Well-known member
Je snapt ook niet dat al die gasten het toch blijven proberen en denken dat zij w?l slagen in het buitenland. Maar goed, de gemiddelde voetballer op die leeftijd blinkt niet uit in denken.
Als dat waar is, zou Ajax ook eens moeten nadenken of ze al die jochies wel uit het buitenland hier heen moeten lokken met een zak geld.
 

Eresd?g?

Banned
Als dat waar is, zou Ajax ook eens moeten nadenken of ze al die jochies wel uit het buitenland hier heen moeten lokken met een zak geld.
In Nederland krijg je wel een kans als 18 jarige. Sterker nog, de gemiddelde leeftijd in de eredivisie is 18....
 

gevegt

Well-known member
Alleen ben je iets eerder goed genoeg om bij een Nederlandse club in het eerste team te komen dan bij bv Chelsea of Man City e.d.
Klopt, maar ze zijn ook een heel klein tikkeltje ( echt maar een fractie hoor) minder getalenteerd dan spelertjes die naar de grote clubs trekken.
 
Bovenaan