De Toekomst

Pascallovic

Well-known member
En daarvoor kwamen er veel toppers qua aanval uit de jeugd?
Er blijft altijd wel talent bovendrijven bij Ajax, ik maak me daar niet zoveel zorgen om.
Geen reden om je zorgen te maken nee dat je met 5 spelers van Jong Ajax wordt afgeschminckt door Sporting Portugal en dat een matige kutkeeper afgelopen seizoen is uitgeroepen tot 'Talent van de Toekomst.'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen reden om je zorgen te maken nee dat je met 5 spelers van Jong Ajax wordt afgeschminckt door Sporting Portugal en dat een matige kutkeeper afgelopen seizoen is uitgeroepen tot 'Talent van de Toekomst.'

Die Engelse keeper? Dat is toch enkel marketing? Die verkopen jullie straks voor minimaal vijf miljoen euro.
 

noordooster

Well-known member
En daarvoor kwamen er veel toppers qua aanval uit de jeugd?
Er blijft altijd wel talent bovendrijven bij Ajax, ik maak me daar niet zoveel zorgen om.
Monopolist in de grootste stad van Nederland met maar 1 BVO. Het zou raar zijn als er niet wat talent tussen zit.
Vergelijk dat eens met een stad als Rotterdam met 3 eredivisieclubs.
Overigens komen er ook meerdere jeugdspelers van elders.
En als je zoveel geld hebt, ben je ook makkelijk in staat spelers/talenten te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Monopolist in de grootste stad van Nederland met maar 1 BVO. Het zou raar zijn als er niet wat talent tussen zit.
Vergelijk dat eens met een stad als Rotterdam met 3 eredivisieclubs.
Overigens komen er ook meerdere jeugdspelers van elders.
En als je zoveel geld hebt, ben je ook makkelijk in staat spelers/talenten te halen.

Sparta is al jaren een dependance van Ajax. Daarnaast concurreert Ajax in de regio Noord-Holland met AZ. Maar zelfs bij Feyenoord spelen er best een aantal uit Ajax haar achtertuin. Alleen heeft Ajax op haar beurt nu een 16-jarige speler die van Feijenoord amateurs komt. Die schijnt ook nog eens serieus goed te zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Geen reden om je zorgen te maken nee dat je met 5 spelers van Jong Ajax wordt afgeschminckt door Sporting Portugal en dat een matige kutkeeper afgelopen seizoen is uitgeroepen tot 'Talent van de Toekomst.'
Jij bent over alles pessimistisch, dus ook hier zie je alles weer ultra negatief. Niks nieuws onder de zon. Ik hecht meer waarde aan de nuances van Batigoal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onze 16 jarige linksback gemist die het nu al beter doet dan Wijndal? Jorrel Hato heet ie.
Is denk ik de speler waar Max het over heeft.

Klopt. Sportclub Feijenoord deelt notabene het complex met de Feyenoord jeugdopleiding. Vrij pijnlijk dat zo’n jongen in Amsterdam speelt. Ik ben benieuwd hoe snel hij kan aanhaken.

Tegelijkertijd komt een van de grootste talenten van Feyenoord Ouarghi dan weer uit Amsterdam. Maar goed Zeeburgia bulkt dusdanig van het talent dat die spelers daar ook regelmatig bij Feyenoord en zelfs PSV terecht komen en Zeeburgia zit ook bepaald niet naast De Toekomst. Wel dichtbij waar De Meer ooit zat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
80476501b101609a269aa5799d6d3f8f.jpg


Deze voetbalmoeder gaat over een paar jaar bij het debuut van haar zoon voor Ajax 1 ook tussen de voetbalvrouwen zitten?

Hopelijk doet ze dat die jongen niet aan.
 

Abubakari

Well-known member
Laten we dan even voor het totaalbeeld gaan, want je mening baseren op 1 wedstrijd is meer iets voor NAC fans die zich na één zege bij Willem II alweer kampioen wanen:

Alle uitslagen:
Ajax O8-1 – DEM 08 (vriendschappelijk) 14-4
Ajax O8-1 – Purmerend O8 (vriendschappelijk) 15-4
Ajax O9-1 – Purmerend O9 (vriendschappelijk) 12-10
Ajax O9-1 – AVV Swift O9 (vriendschappelijk) 19-4
Ajax O10-1 – AVV Swift O10 (vriendschappelijk) 14-2
Ajax O11 – Vitesse ’22 O11 (vriendschappelijk) 15-3
Club Brugge O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 1-1
AZ O13 – Ajax O13-1 11-0
Alphense Boys O15 – Ajax O15 2-7
Sparta Rotterdam O14 – Ajax O14 1-4
Sparta Rotterdam O16 – Ajax O16 2-3
Ajax O17 – PEC Zwolle O17 5-0
Sparta Rotterdam O18 – Ajax O18 1-3


Toernooi (Mic Moerdijk Cup U11 in Zevenbergen)
TVC Breda O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-3
Hammarby IF O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-2
Cambridge United O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-2

Eén dikke nederlaag, 1-1 bij Club Brugge en voor de rest louter zeges.
De toekomst ziet er goed uit
Precies.
 
Bovenaan