Uitslagen gebruiken als argument hoe goed een jeugdopleiding is...
Uitstekende manier van meten. Elke week weer een nieuwe meting en herijking van de staat van de opleiding.
Uitslagen gebruiken als argument hoe goed een jeugdopleiding is...
En hoeveel spelers hebben exact de afgelopen seizoenen hun doorbraak gehad in Ajax I?Laten we dan even voor het totaalbeeld gaan, want je mening baseren op 1 wedstrijd is meer iets voor NAC fans die zich na één zege bij Willem II alweer kampioen wanen:
Alle uitslagen:
Ajax O8-1 – DEM 08 (vriendschappelijk) 14-4
Ajax O8-1 – Purmerend O8 (vriendschappelijk) 15-4
Ajax O9-1 – Purmerend O9 (vriendschappelijk) 12-10
Ajax O9-1 – AVV Swift O9 (vriendschappelijk) 19-4
Ajax O10-1 – AVV Swift O10 (vriendschappelijk) 14-2
Ajax O11 – Vitesse ’22 O11 (vriendschappelijk) 15-3
Club Brugge O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 1-1
AZ O13 – Ajax O13-1 11-0
Alphense Boys O15 – Ajax O15 2-7
Sparta Rotterdam O14 – Ajax O14 1-4
Sparta Rotterdam O16 – Ajax O16 2-3
Ajax O17 – PEC Zwolle O17 5-0
Sparta Rotterdam O18 – Ajax O18 1-3
Toernooi (Mic Moerdijk Cup U11 in Zevenbergen)
TVC Breda O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-3
Hammarby IF O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-2
Cambridge United O11 – Ajax O11 (vriendschappelijk) 0-2
Eén dikke nederlaag, 1-1 bij Club Brugge en voor de rest louter zeges.
Precies.
En hoeveel spelers hebben exact de afgelopen seizoenen hun doorbraak gehad in Ajax I?
Oei, ben bang dat de onder-13 nog niet goed genoeg is om dit seizoen al door te stromen naar het eerste. Maar goed dat Mislintat de nodige aankopen heeft gedaan.
We hebben onze derde vereniging gestuurd. We moeten ze toch de kans geven daar in de Bijlmermeer ;-)Wat is er aan de hand in Purmerend dat ze niet eens van Ajax winnen?
Gorter, Brobbey, Taylor, Timber, Gravenberch, vd Beek, Rensch.En hoeveel spelers hebben exact de afgelopen seizoenen hun doorbraak gehad in Ajax I?
Ik vind het mooi hoe je altijd hapt als het op Ajax aan komt. Daar ben ik wel ultra serieus in.Gorter, Brobbey, Taylor, Timber, Gravenberch, vd Beek, Rensch.
Maar neem mijn reactie op zwammy allemaal vooral ultra serieus.
Abubakari DVK BV?Het gaat vaker goed dan mis hoor. Als ik hier op alle onzin over Ajax zou willen reageren moest ik personeel aannemen.
Het lek is boven zwammy. Ajax o18-Liverpool o18 10-0. Bij rust was het al 8-0. 😀
Heb jij gekeken Abu? Want was Ajax zo goed of Liverpool zo slecht? Dat de gemiddelde Engelse club geen reet geeft om jeugdopleidingen is bekend, maar dit is wel een erg grote score...Het lek is boven zwammy. Ajax o18-Liverpool o18 10-0. Bij rust was het al 8-0. 😀
Ajax O18 haalt dubbele cijfers in oefenwedstrijd tegen Liverpool O18
Ajax O18 heeft in een oefenwedstrijd tegen Liverpoolwww.ajaxshowtime.com
Klopp dan ook maar gauw de laan uit sturen.Kijk, Steijn is weg en het swingt weer.
Hoe komt het dat er de laatste jaren zoveel grote Engelse talenten doorbreken?Heb jij gekeken Abu? Want was Ajax zo goed of Liverpool zo slecht? Dat de gemiddelde Engelse club geen reet geeft om jeugdopleidingen is bekend, maar dit is wel een erg grote score...
Zeker. Maar komen die allemaal van Engelse (top)clubs dan?Ik had de indruk dat de jeugdelftallen van die Engelsen de laatste paar jaar juist steeds beter werden