Abubakari
Well-known member
En zijn trainerschap bij Cambuur was ook geen succes.
Nogmaals, bij dit Cambuur viel sowieso geen eer te behalen, onzin om Keizer daarop af te rekenen.
En zijn trainerschap bij Cambuur was ook geen succes.
O-17, is dat 2x35 minuten?
Nee dus, 2x40.
Ja. Altijd leuk om de Ajaxjeugd in actie te zien.Genoten?
Het is in het Duits, maar Transfermarkt.de portretteert deze maand dagelijks aanstormende talenten die nog onbekend zijn bij het grote publiek. Vandaag een artikel over de 15-jarige Ryan Gravenberch van Ajax.
http://www.transfermarkt.de/ryan-gravenberch-die-15-jahrige-bdquo-schlange-ldquo-aus-der-ajax-schule/view/news/294073
In datzelfde artikel wordt overigens de Australi?r Sebastian Pasquali genoemd, over wie laatst een uitgebreid artikel verscheen op een Australische voetbalsite. Ik zal eens kijken of ik die nog terug kan vinden.
Ik ben bang dat die een zwarte jongen is die zich fysiek sneller ontwikkelt dan zn blanke leeftijdsgenoten. En dat ie daardoor beter lijkt dan hij is.
Paar jaar terug hadden we ook een Gravenberch in de jeugd rondlopen. Fysiek inderdaad een beer van een gozer. Voetballen kon ie niet en zelfs bij NEC dat degradeerde kwam ie er niet in.
Afgelopen weekend won Ajax-onder-17 de Future Cup door de finale van de jeugd van Juventus te winnen. Grote (kleine) man bij Ajax was spelmaker Naci ?n?var, die tevens topscorer van het toernooi werd. Hij is nog maar 14 jaar (!) en doet denken aan Appie Nouri. Een naam om te onthouden dus.
Dank je! We zijn er allemaal ont-zet-tend blij mee!