De Toekomst

Abubakari

Well-known member
Keizer heeft een Cambuur hart, dan zeg je geen nee als je oude liefde je vraagt ze uit de ellende te halen. Was met deze waardeloze selectie geen beginnen aan. Aanval was -zeker nadat Ogbeche weg ging- dramatisch (ze scoorden dan ook vrijwel nooit, ook al niet toen ze onder Henk de Jong nog vol op de aanval speelden en Ogbeche nog mee deed), verdedigend was het zo mogelijk nog slechter, dat was bij tijden gewoon lachwekkend. Of om te huilen als je Cambuur een warm hart toedraagt.

Als ik Bernardo was zou ik pas blij zijn als vd Vegt weg is, wat die malloot voor prutsers gehaald heeft is niet te geloven. Maar Bernardo vindt het raar dat Keizer deed wat elke verstandige trainer doet, eerst zorgen dat de organisatie achterin op orde is. En dat het aan Keizer ligt dat Cambuur gedegradeerd is.
 

Unregistere

Well-known member
Nabi Hakimzadeh, die in de winterstop zijn biezen pakte in Amsterdam, is opgedoken in Ridderkerk. Hij gaat spelen voor de club van Batigoal.
 

Batigoal

Well-known member
Het is in het Duits, maar Transfermarkt.de portretteert deze maand dagelijks aanstormende talenten die nog onbekend zijn bij het grote publiek. Vandaag een artikel over de 15-jarige Ryan Gravenberch van Ajax.

http://www.transfermarkt.de/ryan-gravenberch-die-15-jahrige-bdquo-schlange-ldquo-aus-der-ajax-schule/view/news/294073

In datzelfde artikel wordt overigens de Australi?r Sebastian Pasquali genoemd, over wie laatst een uitgebreid artikel verscheen op een Australische voetbalsite. Ik zal eens kijken of ik die nog terug kan vinden.
 

ElSimao

Active member
Het is in het Duits, maar Transfermarkt.de portretteert deze maand dagelijks aanstormende talenten die nog onbekend zijn bij het grote publiek. Vandaag een artikel over de 15-jarige Ryan Gravenberch van Ajax.

http://www.transfermarkt.de/ryan-gravenberch-die-15-jahrige-bdquo-schlange-ldquo-aus-der-ajax-schule/view/news/294073

In datzelfde artikel wordt overigens de Australi?r Sebastian Pasquali genoemd, over wie laatst een uitgebreid artikel verscheen op een Australische voetbalsite. Ik zal eens kijken of ik die nog terug kan vinden.

Ik ben bang dat die een zwarte jongen is die zich fysiek sneller ontwikkelt dan zn blanke leeftijdsgenoten. En dat ie daardoor beter lijkt dan hij is.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben bang dat die een zwarte jongen is die zich fysiek sneller ontwikkelt dan zn blanke leeftijdsgenoten. En dat ie daardoor beter lijkt dan hij is.

Paar jaar terug hadden we ook een Gravenberch in de jeugd rondlopen. Fysiek inderdaad een beer van een gozer. Voetballen kon ie niet en zelfs bij NEC dat degradeerde kwam ie er niet in.
 

Batigoal

Well-known member
Afgelopen weekend won Ajax-onder-17 de Future Cup door de finale van de jeugd van Juventus te winnen. Grote (kleine) man bij Ajax was spelmaker Naci ?n?var, die tevens topscorer van het toernooi werd. Hij is nog maar 14 jaar (!) en doet denken aan Appie Nouri. Een naam om te onthouden dus.
 

Abubakari

Well-known member
Afgelopen weekend won Ajax-onder-17 de Future Cup door de finale van de jeugd van Juventus te winnen. Grote (kleine) man bij Ajax was spelmaker Naci ?n?var, die tevens topscorer van het toernooi werd. Hij is nog maar 14 jaar (!) en doet denken aan Appie Nouri. Een naam om te onthouden dus.

En gister wonnen ze uit bij FC Groningen met 1-3. Naci ?n?var deed ook mee, werd in de rust gewisseld. Brian Brobbey deed niet mee.
img_5865.jpg
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Gefeliciteerd met jong Ajax!!

Waanzinnige prestatie die het seizoen weer kleur geeft:duim:
 
Bovenaan