De Toekomst

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat toch niet zo lekker met de jeugdopleiding. Supertalenten Van de Beek en Nouri zijn teruggeplaatst naar de A1.
 

SanMark.

Well-known member
Gaat toch niet zo lekker met de jeugdopleiding. Supertalenten Van de Beek en Nouri zijn teruggeplaatst naar de A1.

Lijkt me logisch , Ajax loopt als een tierelier daar kom je op dit moment als supertalent ook niet tussen.
 

Abubakari

Well-known member
...Voor de wedstrijd met Feyenoord A1.

Maar bedankt voor je suggestieve post.

En voor de wedstrijd tegen Schalke 04 in de youth EL, dat toernooi wordt door Ajax vrij serieus genomen zei de trainer van Jong Ajax gister op Ajax TV.

Maar Ajax-Feyenoord 5-1 dus:duim:, gaat toch niet zo lekker met de jeugdopleiding van Feyenoord?:D
 

Batigoal

Well-known member
De Ajax A1 is door in de Youth League na een 2-0 tegen de Schalke-jeugd. Beide treffers kwamen van de Deen Kasper Dolberg. Nouri was een andere uitblinker.
 

Marinos

Well-known member
Die Dolberg zie ik wel aardige dingen doen in de spaarzame momenten die ik zie van de jeugd.
 
G

Gast

Guest
Donny van de Beek staat kennelijk in de belangstelling van Manchester United.
Hij wordt de ster van Jong Ajax genoemd en van Gaal zou al veel positieve scoutingsrapporten over hem hebben ontvangen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zie ik niet vertrekken zo dichtbij het debuut in Ajax 1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De enige die vrijdag een voldoende scoorde, al zag je niet direct dat hij overliep van talent.

Ik heb hem volgens mij twee keer zien spelen in de A1 en het viel mij ook nog wel mee. Het kunnen ook niet allemaal supertalenten zijn. Verder hoeven ze ook niet allemaal van het niveau Bazoer te zijn. Een niveau lager kan ook gewoon nuttig zijn. Als Van de Beek goed genoeg is om niet meer spelers zoals Serrero, Duarte, Sinkgraven of Gudelj hoeft te halen, dan bespaart dat ook geld.
 

Batigoal

Well-known member
Nouri is telkens de ster van de A1, maar valt bij Jong Ajax een beetje tegen. Van de Beek daarentegen lijkt dat niveau al/wel aan te kunnen. Je ziet dat de stap naar de profs voor ieder talent toch weer anders is.
 
G

Gast

Guest
Nouri is telkens de ster van de A1, maar valt bij Jong Ajax een beetje tegen. Van de Beek daarentegen lijkt dat niveau al/wel aan te kunnen. Je ziet dat de stap naar de profs voor ieder talent toch weer anders is.

Van Nouri hoor ik al jaren dat hij er aan zit te komen.
Waar gaat het nou mis voor hem? Te fysiek spel?
 
Bovenaan