De Toekomst

JFK

Well-known member
Ah, het volgende voorbeeld van te vroeg naar het buitenland gaan is al bekend. Wanneer kapt die rioolrat er eens mee?

Nee, je moet de vraag anders stellen.
Wanneer kappen jonge spelers nou eens met Riola of ?berhaupt met een zaakwaarnemer?
 

Lord Flash

New member
Vanwaar deze hele discussie op basis van een simpele contractaanbieding aan een jonge speler eigenlijk?
 

Lord Flash

New member
Wat moet je anders?

Als je de discussie zo leest lijkt het wel of Malen al met 1,5 been in het buitenland staat, terwijl daar nul aanwijzing voor is. En ja Raiola is een vervelende zak, maar ik kan me niet herinneren dat hij eerder een 16-jarige speler bij Ajax heeft weggesluisd.
 

SanMark.

Well-known member
Als je de discussie zo leest lijkt het wel of Malen al met 1,5 been in het buitenland staat, terwijl daar nul aanwijzing voor is. En ja Raiola is een vervelende zak, maar ik kan me niet herinneren dat hij eerder een 16-jarige speler bij Ajax heeft weggesluisd.


Ach er was eindelijk een extra stok om mee te slaan om het jeugdtransferbeleid van Ajax te bashen.
 

vakx2.0

Banned
Voor een keertje meegeleefd met Ajax-kampioenen... de F'jes. Met onze 'local hero' Rick Luijer (zit in schoolteam van mn zoontje). Nummer 5. Nu te zien op filmpje Ajax.tv.

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap, Rick.
 

SanMark.

Well-known member
Dit was toch al een week bekend of zo ?

Nou hopelijk kan hij doorbreken en een grote worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij altijd af waarom je op je 16e een zaakwaarnemer nodig zou hebben. Maar goed we gaan het zien of dit de zoveelste flop wordt.
 

Keyser S?ze

New member
Vraag mij altijd af waarom je op je 16e een zaakwaarnemer nodig zou hebben. Maar goed we gaan het zien of dit de zoveelste flop wordt.

Is er een geval bekend van een jongen die op die leeftijd naar de PL ging en die wel geslaagd is? Ik kan er zo gauw niet ??n bedenken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is er een geval bekend van een jongen die op die leeftijd naar de PL ging en die wel geslaagd is? Ik kan er zo gauw niet ??n bedenken.

Volgens mij is Krul op zijn zestiende of zeventiende richting Engeland gegaan. Verder hangt het een beetje af wat slagen is. Rekik, Bruma en Ebecilio zijn bijvoorbeeld wel weer in de eredivisie beland met een beter gevulde portemonnee dan dat ze bij Feyenoord waren gebleven. Sportief gezien heeft Bruma inmiddels een achterstand op leeftijd genoot De Vrij. Ebecilio loopt nu aan te kloten bij FC Twente. Rekik is minder verder dan Kongolo, maar staat nu wel onder contract bij Marseille.
 
Bovenaan