De Groene Scout
Well-known member
Wanneer komt er 'superheld hoera!!!!!' achter de topic-titel?
Wanneer komt er 'superheld hoera!!!!!' achter de topic-titel?
Dat word dus Justin Kluiver superheld hoera
Voordat je en kampioen word en overwinterd in de Cl. Jawel, dat duurt nog wel even.
wanneer was de laatste keer dat jullie dit hadden?
En wie was jullie laatste superheld hoera! Goalbeen?
Als hij in ??n jaar de titel pakt en overwintert in de CL.
Ik lees op sommige sites dat Frank de Boer er flink van langs krijgt. Die zitten iets meer op de Simao lijn zeg maar.
Voetbal werd inderdaad elk jaar wat minder terwijl er steeds meer te besteden was. Was wel een beetje lullig voor de Boer dat hij het met de van der Hoorn's/Duartes/Moisanders moest doen terwijl na zijn vertrek er ineens voor een miljoentje of 60 echte klasbakken gehaald kunnen worden.
Dan heb je het 2 jaar langer volgehouden dan ik, Bati.
Het jaar met die linkerkant (Blind - Eriksen - Fisher) vond ik het voetbal nog redelijk acceptabel hoor. Ja, het kon beter, maar het kon ook zeker minder.
Het werd minder en minder vanaf het seizoen dat hij Eriksen een zag vertrekken en Lerin Duarte ervoor terugkreeg. Met de troep wat vanaf dat moment kwam had elke trainer slecht voetbal gespeeld. Vraag is wel welke rol Frank had in het aantrekken van bijvoorbeeld Zimling of een van der Hoorn.
Het is ook raar, maar begrijpelijk als je er goed over nadenkt. 2-0 al in de heenwedstrijd. Heeft een deel van de voorbereiding gemist ivm blessure. Je gaat geen risico's lopen als dat niet nodig is. In dat licht is het wel raar dat Tadic basis stond, en Blind niet.