De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

ElSimao

Active member
Voor beide zijn gewoon dingen te zeggen, toch?

Je schuift de mogelijkheid dat ten Hag misschien ook wel van mening is dat Donny maar even moet banken erg makkelijk terzijde. Volgens de Telegraaf is dat namelijk wel het geval:

De concurrentie op het middenveld bij Ajax is moordend en volgens De Telegraaf had Van de Beek op meer ‘clementie’ gerekend, daar hij ‘het toonbeeld van professionalisme is’ in de spelersgroep van de Amsterdammers.
 

Fregge

Well-known member
De Telegraaf neem ik niet zo serieus hoor. Die begonnen al te zagen omdat Ten Hag z'n wedstrijdselectie niet meer een dag van te voren bekend maakt aan de pers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom reageert de ElSimao niet op z'n plotselinge verandering van mening ten aanzien van Eiting?
 

ElSimao

Active member
De Telegraaf neem ik niet zo serieus hoor. Die begonnen al te zagen omdat Ten Hag z'n wedstrijdselectie niet meer een dag van te voren bekend maakt aan de pers.

We zullen zien, ben benieuwd wat de reacties hier zullen zijn als Donny er vaker naast staat.
 

ElSimao

Active member
Waarom reageert de ElSimao niet op z'n plotselinge verandering van mening ten aanzien van Eiting?

Het enige dat ik gezegd heb, is dat hij in de wedstrijden tegen Sturm Graz goede dingen heeft laten zien. Of het uiteindelijk goed genoeg is zal nog maar moeten blijken.
 

Fregge

Well-known member
We zullen zien, ben benieuwd wat de reacties hier zullen zijn als Donny er vaker naast staat.

Ik denk dat eerder Schone vast uit de basis zal verdwijnen dan Donny.

Wel lekker dat je gewoon een breed middenveld hebt, waar je kan rouleren zonder al te veel kwaliteitsverlies.
 

Pascallovic

Well-known member
Ook wel grappig dat ik nog geen week geleden geopperd heb om Donny vd Beek maar eens wissel te zetten en dat diverse posters hier erg boos op reageerden. Vervolgens blijkt dat ten Hag er net zo over denkt, maar de "outrage" van diezelfde posters blijft nu uit. Toeval of...?

Je zit dus op dezelfde hoogte als Ten Hag die er volgens jou geen kut van kan of begrijpt.
 

Atreides

Well-known member
Die Mazraoui maakte trouwens echt weer een uitstekende indruk. Als hij deze lijn een beetje kan doortrekken gaat Ajax daar nog veel plezier aan beleven.

Ik vraag me trouwens wel af waarom Bergkamp als rode lijnbewaker en de voormalig trainer van Ajax 2 niet hebben gezien dat Ajax al een hele talentvolle rechtsback onder contract had staan. Dekwaliteiten van Mazraoui had Erik ten Hag eigenlijk vrij rap door.
 

ElSimao

Active member
Je zit dus op dezelfde hoogte als Ten Hag die er volgens jou geen kut van kan of begrijpt.

Pagina's lang zat je te zeuren vanwege mijn suggestie om vd Beek eruit te halen. 11 goals en 6 assists, de Fifa-rating etc.etc.

Dan gebeurt het ook daadwerkelijk en horen we....crickets.

Het is wel duidelijk dat het jou om effectbejag gaat.
 

ElSimao

Active member
Die Mazraoui maakte trouwens echt weer een uitstekende indruk. Als hij deze lijn een beetje kan doortrekken gaat Ajax daar nog veel plezier aan beleven.

Ik vraag me trouwens wel af waarom Bergkamp als rode lijnbewaker en de voormalig trainer van Ajax 2 niet hebben gezien dat Ajax al een hele talentvolle rechtsback onder contract had staan. Dekwaliteiten van Mazraoui had Erik ten Hag eigenlijk vrij rap door.

Nou,nou hij heeft het inderdaad acceptabel gedaan tegen Sturm Graz, maar laten we niet over 1 nacht glad ijs gaan. Het moet allemaal nog maar blijken.
 

Unregistere

Well-known member
Die Mazraoui maakte trouwens echt weer een uitstekende indruk. Als hij deze lijn een beetje kan doortrekken gaat Ajax daar nog veel plezier aan beleven.

Ik vraag me trouwens wel af waarom Bergkamp als rode lijnbewaker en de voormalig trainer van Ajax 2 niet hebben gezien dat Ajax al een hele talentvolle rechtsback onder contract had staan. Dekwaliteiten van Mazraoui had Erik ten Hag eigenlijk vrij rap door.

In de jeugd speelde hij toch vooral op het middenveld? Althans, dat las ik laatst ergens. Zou kunnen verklaren waarom ze toen niet aan hem dachten als rechtsback van de toekomst.
 

Pascallovic

Well-known member
Pagina's lang zat je te zeuren vanwege mijn suggestie om vd Beek eruit te halen. 11 goals en 6 assists, de Fifa-rating etc.etc.

Dan gebeurt het ook daadwerkelijk en horen we....crickets.

Het is wel duidelijk dat het jou om effectbejag gaat.

Effectbejag, heb je het nu over al jouw posts? Die Fifa-rating is iets waar jij spelers op beoordeeld. Die van Eiting is veel lager dan die van Donny overigens. Dat zou bij jou toch een tegenargument zijn. Maar goed jouw visie staat nu gelijk met die van Ten Hag. Je weet wel degene die van jou zo'n 8 maanden geleden al moest vertrekken. Sinds wanneer is zijn visie voor jou van enig belang?
 

Pascallovic

Well-known member
Nou,nou hij heeft het inderdaad acceptabel gedaan tegen Sturm Graz, maar laten we niet over 1 nacht glad ijs gaan. Het moet allemaal nog maar blijken.

Precies. Hij kan er niks van. Zat niet eens bij de WK-selectie van Marokko. Zijn fifa-rating stelt ook niks voor.
 

Atreides

Well-known member
In de jeugd speelde hij toch vooral op het middenveld? Althans, dat las ik laatst ergens. Zou kunnen verklaren waarom ze toen niet aan hem dachten als rechtsback van de toekomst.

Ik las dat hij tot voor kort gewoon rechtsback speelde in de jeugd. Dat hoort zo'n Bergkamp en Keizer gewoon te weten.

Nou,nou hij heeft het inderdaad acceptabel gedaan tegen Sturm Graz, maar laten we niet over 1 nacht glad ijs gaan. Het moet allemaal nog maar blijken.

Maakte vorig jaar natuurlijk ook al een positieve indruk. Verder is 'als hij de lijn kan doortrekken' natuurlijk wel als rode draad en voorwaarde door mijn tekst heen.
 

ElSimao

Active member
Effectbejag, heb je het nu over al jouw posts? Die Fifa-rating is iets waar jij spelers op beoordeeld. Die van Eiting is veel lager dan die van Donny overigens. Dat zou bij jou toch een tegenargument zijn. Maar goed jouw visie staat nu gelijk met die van Ten Hag. Je weet wel degene die van jou zo'n 8 maanden geleden al moest vertrekken. Sinds wanneer is zijn visie voor jou van enig belang?

Zijn visie is in dezen ook niet van belang. Wat mij opvalt, is dat de suggestie dat vd Beek moet banken kennelijk heel veel losmaakt bij jou, maar dat we niks horen als het ook echt gebeurt. Frappant man.
 

Pascallovic

Well-known member
Zijn visie is in dezen ook niet van belang. Wat mij opvalt, is dat de suggestie dat vd Beek moet banken kennelijk heel veel losmaakt bij jou, maar dat we niks horen als het ook echt gebeurt. Frappant man.

Zijn visie is voor jou nu wel van belang, anders noem je het niet meteen. Bij elke beslissing waar jij niet achter staat of zelfs beslissingen die nog niet eens genomen zijn (toekomstige speeltijd Labyad) begin je te miepen dat ie weg moet. Ik heb 6 posts over Donny van de Beek geplaatst. Als jij dat een pagina's lange discussie noemt die veel bij mij losmaakt. Dan is dat een beperkte observatie van jouw kant.
 

Atreides

Well-known member
Zijn visie is in dezen ook niet van belang. Wat mij opvalt, is dat de suggestie dat vd Beek moet banken kennelijk heel veel losmaakt bij jou, maar dat we niks horen als het ook echt gebeurt. Frappant man.

Ik denk dat het verschil een beetje is dat ten Hag vd Beek nu eventjes niet in de basis laat starten om tactische redenen maar wel snel laat invallen. Gewoon een waarde selectiespelers dus.

Terwijl jij het hebt over daadwerkelijk banken.

Lijkt me echt een enorm verschil.
 

ElSimao

Active member
Massahysterie etaleerde zich op het moment dat iemand de audacity had om een concurrentiestrijd voor te stellen. Wat een "indecent proposal" zeg. 11 goals, 6 assists, lekkere Fifa-rating. Van het middenveld blijf je af.

Dan neemt de blonde superheld uit Nijkerk daadwerkelijk plaats op de bank en horen we dezelfde figuren niet. Wat is er? Van het middenveld moest toch afgebleven worden?
 
Bovenaan