Voor beide zijn gewoon dingen te zeggen, toch?
De Telegraaf neem ik niet zo serieus hoor. Die begonnen al te zagen omdat Ten Hag z'n wedstrijdselectie niet meer een dag van te voren bekend maakt aan de pers.
Waarom reageert de ElSimao niet op z'n plotselinge verandering van mening ten aanzien van Eiting?
We zullen zien, ben benieuwd wat de reacties hier zullen zijn als Donny er vaker naast staat.
Ook wel grappig dat ik nog geen week geleden geopperd heb om Donny vd Beek maar eens wissel te zetten en dat diverse posters hier erg boos op reageerden. Vervolgens blijkt dat ten Hag er net zo over denkt, maar de "outrage" van diezelfde posters blijft nu uit. Toeval of...?
Je zit dus op dezelfde hoogte als Ten Hag die er volgens jou geen kut van kan of begrijpt.
Die Mazraoui maakte trouwens echt weer een uitstekende indruk. Als hij deze lijn een beetje kan doortrekken gaat Ajax daar nog veel plezier aan beleven.
Ik vraag me trouwens wel af waarom Bergkamp als rode lijnbewaker en de voormalig trainer van Ajax 2 niet hebben gezien dat Ajax al een hele talentvolle rechtsback onder contract had staan. Dekwaliteiten van Mazraoui had Erik ten Hag eigenlijk vrij rap door.
Die Mazraoui maakte trouwens echt weer een uitstekende indruk. Als hij deze lijn een beetje kan doortrekken gaat Ajax daar nog veel plezier aan beleven.
Ik vraag me trouwens wel af waarom Bergkamp als rode lijnbewaker en de voormalig trainer van Ajax 2 niet hebben gezien dat Ajax al een hele talentvolle rechtsback onder contract had staan. Dekwaliteiten van Mazraoui had Erik ten Hag eigenlijk vrij rap door.
Pagina's lang zat je te zeuren vanwege mijn suggestie om vd Beek eruit te halen. 11 goals en 6 assists, de Fifa-rating etc.etc.
Dan gebeurt het ook daadwerkelijk en horen we....crickets.
Het is wel duidelijk dat het jou om effectbejag gaat.
Nou,nou hij heeft het inderdaad acceptabel gedaan tegen Sturm Graz, maar laten we niet over 1 nacht glad ijs gaan. Het moet allemaal nog maar blijken.
In de jeugd speelde hij toch vooral op het middenveld? Althans, dat las ik laatst ergens. Zou kunnen verklaren waarom ze toen niet aan hem dachten als rechtsback van de toekomst.
Nou,nou hij heeft het inderdaad acceptabel gedaan tegen Sturm Graz, maar laten we niet over 1 nacht glad ijs gaan. Het moet allemaal nog maar blijken.
Effectbejag, heb je het nu over al jouw posts? Die Fifa-rating is iets waar jij spelers op beoordeeld. Die van Eiting is veel lager dan die van Donny overigens. Dat zou bij jou toch een tegenargument zijn. Maar goed jouw visie staat nu gelijk met die van Ten Hag. Je weet wel degene die van jou zo'n 8 maanden geleden al moest vertrekken. Sinds wanneer is zijn visie voor jou van enig belang?
Zijn visie is in dezen ook niet van belang. Wat mij opvalt, is dat de suggestie dat vd Beek moet banken kennelijk heel veel losmaakt bij jou, maar dat we niks horen als het ook echt gebeurt. Frappant man.
Zijn visie is in dezen ook niet van belang. Wat mij opvalt, is dat de suggestie dat vd Beek moet banken kennelijk heel veel losmaakt bij jou, maar dat we niks horen als het ook echt gebeurt. Frappant man.