JFK
Well-known member
Als dat de maatstaf is dan kunnen we dit forum wel dichtgooien
Wil je dit niet meer zeggen!!
Als dat de maatstaf is dan kunnen we dit forum wel dichtgooien
Wil je dit niet meer zeggen!!
Als dat de maatstaf is dan kunnen we dit forum wel dichtgooien, ik vind het nogal over de top. Typisch voorbeeld van meer van iets maken dan dat het is.
Edit , maar ik vind het wel best hoor en OT dan maar, ik heb niet de indruk dat mr wrong erg gecharmeerd is van Veltman, dat kan en mag natuurlijk maar in de post van Abu en mij later wordt alleen maar getracht eea te nuanceren maar laten we ons vooral focussen op 2 posts over Cillessen, daar word ik persoonlijk een beetje moe van.
Als dat de maatstaf is dan kunnen we dit forum wel dichtgooien, ik vind het nogal over de top. Typisch voorbeeld van meer van iets maken dan dat het is.
Edit , maar ik vind het wel best hoor en OT dan maar, ik heb niet de indruk dat mr wrong erg gecharmeerd is van Veltman, dat kan en mag natuurlijk maar in de post van Abu en mij later wordt alleen maar getracht eea te nuanceren maar laten we ons vooral focussen op 2 posts over Cillessen, daar word ik persoonlijk een beetje moe van.
De man heeft wonderen verricht
Volgens mij is iedereen het wel met het bovenstaande verhaal eens. De man heeft wonderen verricht maar wordt met de dag resultaat gerichter. Wel jammer want het begon veelbelovend in Milaan. Toch vreemd dat een trainer in een aantal jaar kan veranderen. Natuurlijk heeft hij op dit moment geen Eriksen maar deze manier komen we er nooit achter of bijvoorbeeld een Nouri dit in zich heeft.
de Boer vindt vd Brom een heel goede coach die hem mogelijk zou kunnen opvolgen.
Heeft hij gelijk?
vd Brom doet het toch heel goed. Waarom heeft de Boer geen gelijk?
Dat ben ik met je eens. Komt bij dat ik de Boer als een integer mens zie ( wat ik in de media van hem zie natuurlijk).De Boer moet zich niet bemoeien met wie zijn opvolger zou kunnen zijn.
vd Brom doet het toch heel goed. Waarom heeft de Boer geen gelijk?
Nogmaals, waarom niet?Ja, heel leuk dat vd Brom het goed doet. Cocu doet het ook goed. Ik zie in hem ook geen geschikte trainer voor Ajax.