De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Fregge

Well-known member
Ik heb gewoon sterk het idee dat die niet op de juiste manier denkt over voetbal. Niet dat de Boer dat wel doet, maar ik wil wel vooruitgang zien tov De Boer.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb gewoon sterk het idee dat die niet op de juiste manier denkt over voetbal. Niet dat de Boer dat wel doet, maar ik wil wel vooruitgang zien tov De Boer.

Onderbuik dus.

Waarschijnlijk denkt de zaakwaarnemer van beide er anders over.
 

Abubakari

Well-known member
Omdat je niet iemand aan moet trekken omdat hij met zijn club even in een goeie fase zit. Voor de winterstop was het allemaal maar karig wat AZ liet zien. Toen was er niemand die vd Brom naar Ajax wilde zien gaan. Zelfde als Vincent Janssen, voor de winterstop nog betiteld als miskoop nu heeft Feyenoord zitten slapen en had Ajax hem moeten halen en is ie de gedroomde opvolger van de Jong mocht die bij PSV vertrekken. Allemaal korte termijn gelul waar je niks aan hebt.

Hetgeen overigens ook weer niet wil zeggen dat vd Brom totaal ongeschikt zou zijn, maar mijn keuze zou het niet zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Peter bosz gewoon halen uit Isra?l.

Zou ik niet eens een heel verkeerde vinden. Alleen is dat wel wat een weirdo. Ik ben juist zo blij met de gentleman de Boer waar je niet met kromme tenen naar zit te kijken zoals naar Henk ten Cate ooit. Wat dat betreft vind ik vd Brom ook niet geschikt voor Ajax.

Kan Litmanen niet gewoon de nieuwe trainer worden?
 

Susa

New member
Paai dan gewoon Franklin Raymundo Rijkaard....met een steriotoren, wat weed en geen bemoeienis van Johan Cruyff..
 

ALenstra

Well-known member
Frank Rijkaard wil toch geen trainer meer zijn. Zijn Jaap Stam en Andries Ulderink geen opties? Kennen de Ajax stijl door en door.
 
Bovenaan