JMD
Well-known member
Ik heb gewoon sterk het idee dat die niet op de juiste manier denkt over voetbal.
Wat is de 'juiste manier' van over voetbal denken?
Ik heb gewoon sterk het idee dat die niet op de juiste manier denkt over voetbal.
Wat is de 'juiste manier' van over voetbal denken?
Okee, maar beleidsbepalers als Bergkamp en Overmars zijn daar van afgestapt.
Maar waarom is dat de 'juiste' manier van denken?De juiste manier denken is op de Hollandse School manier denken.
Cruijff wilde toch ook de hollandse school? En toen hebben Overmars en Bergkamp toch gezegd dat ze zijn ideeen niet meer gingen gebruiken? Wat ook de reden was dat Jonk weg moest. Of denk ik verkeerd?Hen je daar een bron van?
Maar waarom is dat de 'juiste' manier van denken?
Cruijff wilde toch ook de hollandse school? En toen hebben Overmars en Bergkamp toch gezegd dat ze zijn ideeen niet meer gingen gebruiken? Wat ook de reden was dat Jonk weg moest. Of denk ik verkeerd?
Een verschijnsel van de tijd? Dat ligt er natuurlijk aan wat je er voor een definitie aan geeft.
Je noemt echt ploegen op met totaal verschillende stijlen van spelen. Wat mij betreft heeft Catenaccio hierin een goede beschrijving gegeven: http://www.catenaccio.nl/de-hollandse-school-is-springlevend-maar-niet-in-nederland/.
Ik vind De Boer anders wel een echte Capitano. Wat jij Vic?
Ja, de Boer is echt een slechte trainer, maar 5 keer kampioen in zes seizoen, veel te weinig.