G
Gast
Guest
Ja, de Boer is echt een slechte trainer, maar 5 keer kampioen in zes seizoenen, veel te weinig.
Jij moet haast wel een Feyenoorder zijn.
Ja, de Boer is echt een slechte trainer, maar 5 keer kampioen in zes seizoenen, veel te weinig.
Ik zeg niet dat ik blij word van de manier waarop Ajax speelt, ik zeg dat iemand die in zes jaar vijf keer kampioen wordt geen koekenbakker kan zijn.
En wat klopt daar niet aan?In zijn column in de VI hemelt Iwan Van Duren Frank De Boer helemaal op.
"Frank de Boer verdient een standbeeld."
"De coach van Ajax wordt geen hele grote, hij is het al."
Ik schrijf er maar 2 op het krediet van de Boer. De andere zijn doordat de concurrentie ook enorm wat punten heeft laten liggen.
Dat er twee slecht spelen kan gebeuren, maar dat ie als trainer gewoon niet ingrijpt. Hij ziet zelf toch na een uur dat er nog niks gecreeerd is?Zondag was in elk geval geen gelukkige dag van de Boer. Als twee van je middenvelders zo slecht spelen dan moet je er minimaal een wisselen en kan je je ook afvragen of ze niet verkeerd stonden opgesteld. Wat een chaos was het.
Sjoerd Mossou probeerde het voorzichtig, maar de anderen aan tafel die reageerde er niet op of haakte er niet echt op in. Deden net alsof Sjoerd gek was.
Jammere tendens is dat tegenwoordig dat wanneer er actieve mensen uit de voetballerij aan tafel zitten, men nog maar zelden kritisch durft te zijn richting die persoon. Stop er dan mee om dat soort gasten uit te nodigen.