Maar hij brengt wel strijd.......Het viel zaterdagavond voor de zoveelste keer op dat nadat Serero was ingevallen het middenveld er nooit meer een bal door liet. Zet hem er a.u.b. vast in voor de op alle facetten overbodige Gudelj. Die heeft werkelijk nog geen minuut iets toegevoegd aan Ajax.
Gudelj heeft het prima gedaan zaterdag en speelt gewoon redelijk na een zwak begin. Ik heb daar meer vertrouwen in, dan in een Serero die in vijf jaar er niet in is geslaagd een onomstreden basisspeler te worden. Leuk dat ie 10 minuten de boel dicht kan houden. Dat is hem echter nog nooit 90 minuten lang gelukt. Dan brengt Gudelj tenminst nog soms een afstandschot en spelhervattingen mee.Het viel zaterdagavond voor de zoveelste keer op dat nadat Serero was ingevallen het middenveld er nooit meer een bal door liet. Zet hem er a.u.b. vast in voor de op alle facetten overbodige Gudelj. Die heeft werkelijk nog geen minuut iets toegevoegd aan Ajax.
Ajax heeft pas 11 doelpunten tegen en volgens mij is de helft ook nog een eigen doelpunt van Veltman
Ach en Cillessen word door diverse mensen nog steeds afgerekend op zijn akkefietje met Kazim.
Daarom speelt ie ook voor Turkije.Ja maar die hoort ook niet in Oranje.
Ik vind Gudelj an sich geen verkeerde voetballer maar ik vind de samenstelling gewoon verkeerd. Er staan drie krachtpatsers (voor nederlandse begrippen) op het middenveld en niemand met een intelligente dieptepass over de grond. Naar mijn idee is dat een van de oorzaken van het stroperige spel.
Ik weet dat mensen op dit forum nogal star aan hun wereldbeeld vast blijven houden, maar zo langzamerhand zou men zelfs op DVk toch bijna wel eens de conclusie kunnen trekken dat Veltman zich weer ontpopt heeft tot een degelijke verdediger en daarbij ook nog eens een mooie lange pass in de benen heeft en dat hij zich prima herstelt heeft van zijn mindere opening in dit seizoen waarbij hij met name tegen Rapid in negatieve zin opviel.
Ja maar hij heeft wel is in eigen goal geschoten.
Ach en Cillessen word door diverse mensen nog steeds afgerekend op zijn akkefietje met Kazim.
Ja maar die hoort ook niet in Oranje.
Altijd dezelfden. Heren met een grote mond over alles en iedereen, maar owee als het over hun eigen spelers gaat. Heren waar het cynisme van afdruipt, afgezien dan van de lange teentjes (geleend van gevegt) m.b.t. hun eig en club. Als het over lievelingetjes gaat bij Ajax treedt men oneindig in herhaling dat ze oh zo goed zijn en vele andere forumleden op DVK zo oneerlijk zijn in hun mening. Iemand zegt iets kleins over Veltman en dezelfden voelen de behoefte om erop te reageren, weer cynisch (niet Abu, hij onderbouwt) en bovenal lange tenerig. Zelfs Cillessen wordt erbij gehaald. Even je punt maken door dat als extra bonus er bovenop te gooien. Niemand anders begint erover, maar toch.
De man met de grote mond die ervan houdt om vanuit het vrolijke Meppel zijn grote internetwaffel open te trekken naar half het forum omdat hij zich dan een grote jongen voelt. De ander die zo erg in zichzelf gelooft, maar jammert als een kip zonder kop wanneer iemand ook maar een beetje tegen zijn clubje aanpist. Het zit toch diep h? Eef? (Tip: herhaal dat weer een flink aantal keer op dit forum, dan kun je lekker met die veren schudden. Ik wens je daar succes mee.)
Maar bovenal, veel plezier nog met jullie meninkjes over Veltman en Cillessen en het daarbij behorende cynisme. (of het gescheld soms bij SanMark)
Het grote Ajax is tevreden dus met een verdediger die nu een aardige reeks heeft tegen tegenstanders van middelmatig niveau en het laat afweten tegen de betere tegenstanders. Zo kun je het ook bekijken.
Het zit wel diep he.
Het grote Ajax is tevreden dus met een verdediger die nu een aardige reeks heeft tegen tegenstanders van middelmatig niveau en het laat afweten tegen de betere tegenstanders. Zo kun je het ook bekijken.
En voor je verwijst naar Feyenoord... Nee, wij hebben niet beter. Maar wij zitten nu nog niet, en heel lang nog niet gezien ons beleid en scouting, op dat niveau. Maar mochten wij daar komen, verwacht ik een betere verdediger dan Veltman.
Altijd dezelfden. Heren met een grote mond over alles en iedereen, maar owee als het over hun eigen spelers gaat. Heren waar het cynisme van afdruipt, afgezien dan van de lange teentjes (geleend van gevegt) m.b.t. hun eig en club. Als het over lievelingetjes gaat bij Ajax treedt men oneindig in herhaling dat ze oh zo goed zijn en vele andere forumleden op DVK zo oneerlijk zijn in hun mening. Iemand zegt iets kleins over Veltman en dezelfden voelen de behoefte om erop te reageren, weer cynisch (niet Abu, hij onderbouwt) en bovenal lange tenerig. Zelfs Cillessen wordt erbij gehaald. Even je punt maken door dat als extra bonus er bovenop te gooien. Niemand anders begint erover, maar toch.
De man met de grote mond die ervan houdt om vanuit het vrolijke Meppel zijn grote internetwaffel open te trekken naar half het forum omdat hij zich dan een grote jongen voelt. De ander die zo erg in zichzelf gelooft, maar jammert als een kip zonder kop wanneer iemand ook maar een beetje tegen zijn clubje aanpist. Het zit toch diep h? Eef? (Tip: herhaal dat weer een flink aantal keer op dit forum, dan kun je lekker met die veren schudden. Ik wens je daar succes mee.)
Maar bovenal, veel plezier nog met jullie meninkjes over Veltman en Cillessen en het daarbij behorende cynisme. (of het gescheld soms bij SanMark)
Ja dan ben ik het met Fabian eens dat ik daar net zo goed heel erg moe van wordt.