De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Fregge

Well-known member
Twitter ontploft van onbegrip. Hoe kan je het almachtige Ajax verlaten voor geld?
Dat Dortmund een gigant is in een Topcompetitie gaat er schijnbaar bij het merendeel niet in.

Het onbegrip is vooral gericht op de reactie van het bestuur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat voorlopig tussen Blind op aanbeveling van De Ligt en Jans op aanbeveling van Waterreus.
 

erka

Well-known member
Wel jammer trouwens, had ook wel willen zien wat er nog meer uit deze ploeg te halen viel. Ajax was eindelijk weer echt leuk om te zien. Is nu maar weer afwachten.
Wat dat betreft begrijp ik Bosz wel en Ajax ook wel. Relatie lag niet lekker en dan krijg je zo'n aanbieding. Iedereen blij.
 

ALenstra

Well-known member
Gisteravond in Jinek werd de theorie uitgesproken dat Marcel Keizer favoriet is omdat hij een vriend van Dennis Bergkamp is.
 

Batigoal

Well-known member
Vanuit het beleid dat je zelf talent opleidt zou het doorschuiven van Marcel Keizer geen onlogische keuze zijn. Hij speelt met Jong Ajax ongeveer hetzelfde voetbal. Alleen qua ervaring op het hoogste niveau is het afwachten hoe goed het gaat.

Ik heb het liefst Roger Schmidt, maar die zal wel niet komen.
 

ALenstra

Well-known member
Dennis Bergkamp ontkent de aanleiding te zijn voor het vertrek van Peter Bosz in een interview met de Volkskrant.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Roger Schmidt schijnt er financieel niet uit te komen met Crystal Palace. Dan lijkt mij niet dat Ajax wel zijn salaris gaat ophoesten.
 
Bovenaan