De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
He, verdorie. Ten Cate laat weten dat Ajax hem niet hoeft te benaderen om de nieuwe trainer te worden. :sad:
 

erka

Well-known member
Nou, Danny Blind dan maar he.

Kunnen we als kritische Ajax-volgers in den lande ons weer een jaartje vermaken :D
 

Sander

New member
Volgens diverse Nederlandse media die weer L'?quipe als bron gebruiken vertrek Kluivert bij PSG. Zou mij niets verbazen als van der Sar daar mee komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens diverse Nederlandse media die weer L'?quipe als bron gebruiken vertrek Kluivert bij PSG. Zou mij niets verbazen als van der Sar daar mee komt.
Mij wel. Vorig jaar toen van der Sar een trainer zocht was Kluivert ook niet in beeld, terwijl hij al in dienst was. Daar zal een jaartje TD in Parijs spelen weinig aan veranderen.
 

ALenstra

Well-known member
Wat voegt Kluivert dan toe aan Ajax? Ook zal wel meespelen dat hij tijdens de revolutie in het Van Gaal kamp zat.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat het gewoon Marcel Keizer wordt. Of hij voldoende bagage heeft is twijfelachtig, maar hij kent in ieder geval de manier van spelen.
 

ALenstra

Well-known member
Dat had Marcel Keizer dan toch goed gezien toen hij SC Cambuur verruilde voor jong Ajax. Slim geval van loopbaan-planning.
 

Batigoal

Well-known member
Martin Schmidt komt definitief niet, want de Duitser heeft getekend bij het Chinese Beijing Guo'an.
 

JFK

Well-known member
Roger Schmidt wordt het in ieder geval niet.
Die gaat de aankomende 2,5 jaar even poenscheppen in China.
 

JFK

Well-known member
Dit zei onze expert Max op 26 Okt 2015:


Als jullie zo graag aantrekkelijk voetbal willen, dan moeten jullie voor Bosz gaan. Die laat Vitesse erg aantrekkelijk spelen. Is verder gewend om jaarlijks met een nieuwe selectie te beginnen met veel jonge spelers.
 

ALenstra

Well-known member
Martin Schmidt komt definitief niet, want de Duitser heeft getekend bij het Chinese Beijing Guo'an.

Allereerst is Martin Schmidt een Zwitser. Ten tweede is het Roger Schmidt die naar China gaat. Dus Martin Schmidt naar Ajax kan nog altijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon Pascallovic zijn lijstje van vorige keer erbij pakken. Stam heeft al afgezegd, dus dan wordt het Seedorf of Jans.
 

ALenstra

Well-known member
Doe dan gewoon Martin Jol, een stuk makkelijker te onthouden.
Die zou op een reunie van FC Den Haag gezegd hebben dat hij alleen nog iets aanpakt als het veel geld oplevert.

Maar we zijn het toch er over eens dat Marcel Keizer de beste kandidaat is?
 
Bovenaan