De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Eresd?g?

Banned
Marcel Keizer en Jaap Stam zijn momenteel de twee grootste kanshebbers. Ik zeg schuif Keizer door als assistent van Stam. Kan hij mooi twee jaartjes wennen zodra Stam naar Man Utd gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De karaktermoord op icoon Bergkamp door passant Bosz lijkt wel erg geslaagd. Men loopt hem wel heel erg te bashen. Gelukkig doen de Ajacieden hier nog een beetje normaal.
 

erka

Well-known member
De karaktermoord op icoon Bergkamp door passant Bosz lijkt wel erg geslaagd. Men loopt hem wel heel erg te bashen. Gelukkig doen de Ajacieden hier nog een beetje normaal.

Ajax lijkt wat dat betreft soms de PvdA wel, met alle interne stromingen en machtsblokken.
 

SanMark.

Well-known member
De karaktermoord op icoon Bergkamp door passant Bosz lijkt wel erg geslaagd. Men loopt hem wel heel erg te bashen. Gelukkig doen de Ajacieden hier nog een beetje normaal.

Wat zijn de verhalen precies ?

Eerste verhaal is dat Bosz een conflict met de 'vier' had.

Tweede verhaal is dat Bosz pas een conflict kreeg na de interesse van Dortmund.

En wat is het verhaal nu van Bergkamp ?
 

Fregge

Well-known member
De karaktermoord op icoon Bergkamp door passant Bosz lijkt wel erg geslaagd. Men loopt hem wel heel erg te bashen. Gelukkig doen de Ajacieden hier nog een beetje normaal.

Ik zit in Team passant, maar dat komt omdat dit inmiddels de derde is die niet lekker met Bergkamp kan werken. Het is geen toeval meer.
 

SanMark.

Well-known member
Oliseh lijkt mij een uitstekende kandidaat om het een paar maand naast Bergkamp uit te houden.
 

ALenstra

Well-known member
Hee, daar had ik helemaal niet aan gedacht. En ik begrijp dat ze in Sittard een beetje klaar met hem zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Stam gaat nergens heen, aldus zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel tegen de NOS. Keizer lijkt topkandidaat.
 
Bovenaan