De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Ik zet mijn geld op Stam als opvolger. Die heeft de Premier League net niet gehaald, dus zal niet onwelwillend zijn. En binnen Ajax zijn ze volgens mij best overtuigd van zijn kwaliteiten als trainer.

Oeps, dan neemt hij Joey vd Berg mee...
 

Unregistere

Well-known member
Jaap Stam lijkt mij op de een of andere manier (nog) niet zo'n goede trainer. Deed het met Jong Ajax ook vrij beroerd als je het afzet tegen Keizer. Kan me bijna niet voorstellen dat ze voor die optie gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las juist dat hij een absolute toptrainer is. Reading speelt het beste voetbal van de hele Championship.
 

Jozsef

New member
Peter Bosz, Ajax trainer

Peter Bosz, Ajax trainer

Ik heb Reading alleen maar in samenvatting gezien tegen Huddersfield maar dat betonvoetbal staat mijlenver af van wat Ajax voor ogen heeft hoor.
 

Unregistere

Well-known member
Ik las juist dat hij een absolute toptrainer is. Reading speelt het beste voetbal van de hele Championship.

Mwah, zou kunnen, maar ik heb mijn twijfels. Lijkt me iemand van de oude stempel, die zich ook niet echt kan verplaatsen in de veelal jonge spelers bij Ajax. Al kun je dat nog opvangen door een goede assistent naast hem te zetten.
 

Mario

Well-known member
Heeft Henk ten Cate al een nieuwe uitdaging gevonden na de soap rond zijn bondscoachschap?
 

ALenstra

Well-known member
En buiten dat zal Ajax een wat ervarener trainer zoeken. Stam zal eerst wat jaartjes ervaring moeten opdoen.
 

Unregistere

Well-known member
Jantje Wouters en Danny Blind werden destijds ook relatief snel voor de leeuwen gegooid door Ajax, dus op zich is ervaring denk ik geen vereiste.
 
Bovenaan