De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Ik denk ook dat Roger inderdaad veel beter is.
Wat doet Laudrup tegenwoordig?

Die zit in Qatar, dus lijkt me niet haalbaar.

Er kunnen heel veel namen, maar ik mag aannemen dat de directie kijkt naar wie hetzelfde spel wil spelen met Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
Het is wel een Dick Advocaat de tweede zeg, bij Tel Aviv ook al na 4 maanden weg omdat Ajax kwam en nu ook weer weg zodra de trein naar Dortmund voorbij komt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Balen dit zeg. Afwachten waar Overmars nou mee op de proppen komt, ik ben bang dat ze met vd Brom aankomen. Ik zou maar is over de grens kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een kutzooi.

Lekker signaal ook naar de spelers toe.

Enig voordeel is nu misschien dat Tete wel wil blijven. Maar dat is ook het enige lichtpuntje.
 

JFK

Well-known member
Balen dit zeg. Afwachten waar Overmars nou mee op de proppen komt, ik ben bang dat ze met vd Brom aankomen. Ik zou maar is over de grens kijken.

Vd Brom lijkt mij sterk. Opzich nog geen eens zo'n slechte trainer, maar zijn gedrag staat 'm in de weg. De BC van Belgi?, di Spanjaard, lijkt me ook niet zo verkeerd trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vrees dat ze voor Ten Hag gaan; Nederlandse trainer en zijn speelstijl past bij dat wat Ajax onder Bosz speelde. Een keuze voor Stam of Van den Brom zou betekenen dat je weer heel anders gaat voetballen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vrees dat ze voor Ten Hag gaan; Nederlandse trainer en zijn speelstijl past bij dat wat Ajax onder Bosz speelde. Een keuze voor Stam of Van den Brom zou betekenen dat je weer heel anders gaat voetballen.
Ten Hag zou ik nog niet eens zo slecht vinden, al speelt ie wel een compleet ander systeem dan Ajax doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zet mijn geld op Stam als opvolger. Die heeft de Premier League net niet gehaald, dus zal niet onwelwillend zijn. En binnen Ajax zijn ze volgens mij best overtuigd van zijn kwaliteiten als trainer.
 
Bovenaan