De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

ALenstra

Well-known member
Peter Bosz werd toch kampioen van de eerste divisie met Heracles? En pakte de amateurtitel met AGOVV? Dus wel prijzen gewonnen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik had gegaan voor gokjes als Jans, Stam of Seedorf. Ook geen zekerheidjes, maar wel trainers die met meer krediet bij de achterban beginnen.

Nou ben ik nog enthousiast over Bosz maar wat die drie nou weer voor hebben op Bosz is me nog niet helemaal duidelijk.
 

Jef400

Well-known member
Is een toptrainer die het maximale uit zijn materiaal weet te behalen. Maar een Louis van Gaal bij RKSV Bal-op-het-dak zal nooit de Eredivisie winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bosz lijkt mij wel bij Ajax passen. Of het prijzen gaat opleveren is afwachten.
 

SanMark.

Well-known member
Is een toptrainer die het maximale uit zijn materiaal weet te behalen. Maar een Louis van Gaal bij RKSV Bal-op-het-dak zal nooit de Eredivisie winnen.

Maar die kan zo'n club misschien wel van de 3de naar de 2de klasse brengen. Waar een matige trainer met zo'n club in de 3de klasse blijft hangen.
 

Jef400

Well-known member
Dat klopt. Daar ligt de kwaliteit van een trainer

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
 

Jef400

Well-known member
Interessante info die bank hoe ziet die eruit? Maar je bent als trainer net zo goed als je materiaal. Als je extra uit je spelers krijgt. Dan zijn dat verborgen kwaliteiten die onder vorig trainerschap verborgen zijn gebleven en dus niet zijn gevonden

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
 

Pascallovic

Well-known member
Nou ben ik nog enthousiast over Bosz maar wat die drie nou weer voor hebben op Bosz is me nog niet helemaal duidelijk.

Wat ze op Bosz voor hebben is dat ze meer krediet bij een deel van de achterban hebben en dus onder minder druk komen te staan bij een slechte start. Er zijn namelijk nog wel een groep fanitici die het Feyenoordverleden van Bosz niet kunnen hebben. Mij maakt dat persoonlijk weinig uit.

Ik hoop gewoon op een trainer die de tijd krijgt en ik vrees dat Bosz dat niet gegund is, vandaar dat ik liever een andere keuze had gezien. Ik denk qua kwaliteit namelijk niet dat er veel verschil zal zitten tussen de door mij genoemde namen en Bosz.
 

Batigoal

Well-known member
Wat ze op Bosz voor hebben is dat ze meer krediet bij een deel van de achterban hebben en dus onder minder druk komen te staan bij een slechte start. Er zijn namelijk nog wel een groep fanitici die het Feyenoordverleden van Bosz niet kunnen hebben. Mij maakt dat persoonlijk weinig uit.

Waarom heeft Ron Jans krediet bij de achterban? Zelf ook gewoon hard gefaald in Luik omdat hij niet tegen de directheid van een stadse club met veel verschillende stromingen kon. Die had na een week al weggeweest uit Amsterdam.

Ik ben wel blij met Bosz. Hem volledig affikken kan altijd nog.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom heeft Ron Jans krediet bij de achterban? Zelf ook gewoon hard gefaald in Luik omdat hij niet tegen de directheid van een stadse club met veel verschillende stromingen kon. Die had na een week al weggeweest uit Amsterdam.

Ik ben wel blij met Bosz. Hem volledig affikken kan altijd nog.
Het is geen oud-Feyenoorder. Denk overigens niet dat het feit dat Jans in Luik heeft gefaald alleen aan hem ligt. Die zijn sinds het vertrek van Jans ook weer 8 trainers verder in 4 jaar.

Bosz krijgt van mij gewoon het voordeel van de twijfel en ik beoordeel hem pas na afloop van het seizoen 16/17.
 

Abubakari

Well-known member
Hou toch op zeg, als je je iets aan moet trekken van sukkelaars voor wie het mee telt dat het een oud Feyenoorder is kun je gelijk de hele zooi wel opdoeken. Dat soort sjappies moet je gewoon schijt aan hebben. Als je presteert is iedereen dat gelijk vergeten, als je niet presteert is voor iedereen -hardcore Ajacied of Feyenoorder- voorbij bij Ajax.
 

Janssen

Well-known member
mhsikm.jpg


Peter Bosz is een Pinkpopper :eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg::eek:mg:
 
Bovenaan