De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

gevegt

Well-known member
Het zal mij benieuwen. Ik vind hem een goede trainer, maar of hij geschikt is voor Ajax vraag ik me af. Je kan met Bosz zo maar met 5-0 winnen van PSV om vervolgens de weer er op met 0-4 te verliezen van Ajax. Het zullen mooie wedstrijden worden denk ik.
Haha, ik moest lachen. Je bent echt onverbeterlijk.
 

Cees

New member
Het zal zeker spectaculairder worden dan onder De Boer. Of dat gunstig is is maar de vraag.
 

JMD

Well-known member
Het zal mij benieuwen. Ik vind hem een goede trainer, maar of hij geschikt is voor Ajax vraag ik me af. Je kan met Bosz zo maar met 5-0 winnen van PSV om vervolgens de weer er op met 0-4 te verliezen van Ajax. Het zullen mooie wedstrijden worden denk ik.

Met 0-4 verliezen van zichzelf wordt lastig denk ik...

Ik ben blij dat Bosz er is. Ajax gaat leuk voetballen, veel goals scoren, maar geen prijs halen... Ik teken er voor.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat is waar ook. Niet Ajax of iemand binnen Ajax becommentari?ren. Dan krijg je dit soort reacties.

Ik vertel alleen maar hoe het is wat mij betreft. Dus je pffft maar een eind weg.

Ben je ongesteld ofzo? ik reageer op het feit dat Bosz komt en daar ben ik vooralsnog niet echt blij mee, vandaar Pfff. Anders had ik je post wel gequote (of gequooted ofzo).
 

Eef de Kip

Well-known member
Is dat zo? Dat is me dan even ontgaan in alle commotie.





Peter fakking Bosz, ik weet het niet, laat ik maar is optimistisch proberen te doen.
 

Reinoud

Well-known member
Ik ben benieuwd. De club met de minste goals tegen wordt vaak kampioen in Nederland, dus hopelijk gaat hij realistisch te werk. Denknwel dat het leuker wordt om de wedstrijden van Ajax te bekijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd. De club met de minste goals tegen wordt vaak kampioen in Nederland, dus hopelijk gaat hij realistisch te werk. Denknwel dat het leuker wordt om de wedstrijden van Ajax te bekijken.

Dat lijkt mij wel dat het een stuk vermakelijker is. Of het ook prijzen gaat opleveren is de vraag.
 

DeftonesJP

New member
Qua spel liggen de verwachtingen hoog maar als we meteen tegen een paar dompers aan lopen kan het snel zijn afgelopen met Bosz. Ik ben benieuwd. Het is in elk geval een interessante oplossing.
 

Ska P 187

Well-known member
Hij komt niet sympathiek over, maar heeft toch wel bewezen een ploeg naar zijn idee te kunnen laten voetballen. Leuk voor hem dat hij nu echt een keer voor Nederlandse begrippen topmateriaal ter beschikking krijgt. Dat wordt gewoon kampioenschap voor hem met spectaculair voetbal. Hier krijgt Feyenoord nog spijt van.
 

Fabian

Active member
Hij komt niet sympathiek over, maar heeft toch wel bewezen een ploeg naar zijn idee te kunnen laten voetballen. Leuk voor hem dat hij nu echt een keer voor Nederlandse begrippen topmateriaal ter beschikking krijgt. Dat wordt gewoon kampioenschap voor hem met spectaculair voetbal. Hier krijgt Feyenoord nog spijt van.

Waar krijgen we spijt van? Dat Bosz op de bank zit bij Ajax?

Wat kunnen wij daar aan doen dan?
 
Bovenaan