De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Jacco

Well-known member
Ik heb Bosz gezien in het amateurvoetbal als trainer van AGOVV. Hij wilde promoveren naar het betaalde voetbal, wat uiteindelijk ook gelukt is.
Hij had ook een relatief groot budget omdat men toen dacht dat je amateurkampioen moest worden om te promoveren.

Als fan een van de tegenstanders bevielen met de wedstrijden tegen me AGOVV me wel. Zij speelden verzorgd voetbal, maar uiteindelijk won mijn ploeg meestal daar.
Toeval? ik weet het niet. Vanavond hoorde ik weer een regel van Bosz dat hij wil dat bij balverlies de bal binnen 5 seconden terug veroverd wordt.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar win je daar wedstrijden door?

Maar goed, als het hem allemaal lukt om volgens zijn eigen filosofie te presteren dan is het knap! Maar ik ben bang dat Ajax met hem niet de meest gemakkelijke weg kiest.
 
G

Gast

Guest
Bosz bevalt mij wel, als het raffinement er ingeslepen is na een aantal weken gaat het een leuk seizoen worden!
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat lekker Peter. Sanchez net in Amsterdam moet de verdediging gaan leiden. Tete staat er naast omdat ie niet kan aanvallen (erg belangrijk voor een verdediger en gelukkig is voegt Veltman aanvallend zoveel toe...). Vleugelspelers neemt ie niet op in de wedstrijdselectie. Cassiera speelde in zijn 5e wedstrijd voor de 4e keer op een andere positie. Van de beste verdediging van Nederland heeft ie een gatenkaas gemaakt. 4 thuiswedstrijden gespeeld 0 overwinningen Dat allemaal in 2 maanden.
 

Batigoal

Well-known member
Gaat lekker Peter. Sanchez net in Amsterdam moet de verdediging gaan leiden. Tete staat er naast omdat ie niet kan aanvallen (erg belangrijk voor een verdediger en gelukkig is voegt Veltman aanvallend zoveel toe...). Vleugelspelers neemt ie niet op in de wedstrijdselectie. Cassiera speelde in zijn 5e wedstrijd voor de 4e keer op een andere positie. Van de beste verdediging van Nederland heeft ie een gatenkaas gemaakt. 4 thuiswedstrijden gespeeld 0 overwinningen Dat allemaal in 2 maanden.

Dat roep ik al weken. Laat gewoon eens 2 welen achter elkaar dezelfde ploeg staan.
 

DeMaster

Active member
Bosz past totaal niet bij Ajax. Neem een vaste basis en niet steeds weer lopen sleutelen.
Schaf die zogenaamde idiote 5 seconden regel ook af. Weg met deze trainer, dient zijn contract niet uit.
 
Bovenaan