Er volgt eerst nog wat overleg voordat er een besluit genomen wordt over een beroep tegen het punt aftrek.
'We wachten even af in hoeverre we er last van hebben' dus.
Er volgt eerst nog wat overleg voordat er een besluit genomen wordt over een beroep tegen het punt aftrek.
'We wachten even af in hoeverre we er last van hebben' dus.
Zijn de KNVB-vriendjes nog niet genoeg tegemoet gekomen ?
Het gaat om het principe of we een amateurclub zijn of niet
Tot het bittere einde als het aan mij ligt. Ongeveer net zo als jij de zaterdagtopklasse terug wilt.
Dat laatste inderdaad heel graag !
Maar gezien hoe de hazen in Zeist lopen, zie ik jouw wens eerder in vervulling gaan dan die van mij.
Volgens mij had je ergens gezegd dat jullie 100/125 euro betalen? Dan ben je snel klaar dusGeen amateurs.
Red Bull zoekt Nederlands voetbalteam
https://www.bnr.nl/nieuws/ondernemen/10320854/red-bull-zoekt-nederlands-voetbalteam
Daardoor absoluut de eerste optie.RBC, die spelen laag, hebben een stadion en hoeven alleen nog iets voor die "C" in de naam te verzinnen![]()
Een club op het 8e niveau (volgend seizoen) lijkt me erg laag. Bij RB Leipzig zijn ze op het 5e niveau begonnen.RBC, die spelen laag, hebben een stadion en hoeven alleen nog iets voor die "C" in de naam te verzinnen![]()
Een club op het 8e niveau (volgend seizoen) lijkt me erg laag. Bij RB Leipzig zijn ze op het 5e niveau begonnen.
Als ze maar van Excelsior afblijven...
Moet toch geen probleem zijn ?
Straks komen er weer wat beloftenteams bij in de piramide en die stromen tegen alle oorspronkelijke afspraken in ook gewoon hoog in de piramide in.
Dus waarom Red Bull Roosendaal niet ?