De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Het lijkt er op dat weigerclubs toch volledig hun zin krijgen. Verrassend.
Als je je niet aan de gezamenlijk gemaakte afspraken houdt en je hebt de KNVB als goede vriend die jou in niets in de weg wil staan, dan krijg je gewoon je zin.
Zelfs de oh zo van de KNVB onafhankelijke commissies gaan willen het succes van de lobby niet in de weg staan.
 

Joost

Well-known member
Het lijkt er op dat weigerclubs toch volledig hun zin krijgen. Verrassend.
Als je je niet aan de gezamenlijk gemaakte afspraken houdt en je hebt de KNVB als goede vriend die jou in niets in de weg wil staan, dan krijg je gewoon je zin.
Zelfs de oh zo van de KNVB onafhankelijke commissies gaan willen het succes van de lobby niet in de weg staan.

Wellicht kun je even toelichten welke afspraken er over het huidige seizoen niet worden nagekomen. Alle aanpassingen gelden enkel voor de toekomst.

Nieuwe ontwikkelingen en inzichten nopen tot sneller handelen dan het geplande evaluatiemoment. Daarin zit ook voor de 2e en 3e divisionisten een meerwaarde.
Maar de geplande evaluatie zal ongetwijfeld wel een heel belangrijke rol gaan spelen bij de praktische invulling van de mogelijke veranderingen.
 

de waan

Well-known member
Ik mag toch hopen dat eral afspraken zijn gemaakt over hoe de beloftenteams er uit komen te zien qua selectie bij het akkoord, anders hebben ze straks weer geen poot om op te staan, en blijven we die ellende gewoon houden.

Nog niet, maar daar zal ongetwijfeld nog over gesproken worden bij de precieze invulling.
 

Ceephax

New member
Nog niet, maar daar zal ongetwijfeld nog over gesproken worden bij de precieze invulling.

Tja goed precieze invulling .... als ze al akkoord zijn gegaan verwacht ik er niet te veel meer van. BVO's zullen er tegen zijn en die hebben al wat ze willen, extra instroom beloftenteams. Wel jammer hoor, echt een gemiste kans om alles in 1 keer goed te doen.
 

noordooster

Well-known member
Nieuwe ontwikkelingen en inzichten nopen tot sneller handelen dan het geplande evaluatiemoment. Daarin zit ook voor de 2e en 3e divisionisten een meerwaarde.

Ten opzichte van het tijdstip van de gezamenlijk gemaakte afspraken over de piramide zijn er helemaal geen nieuwe ontwikkelingen of inzichten.
Het enige is dat de vrienden van de KNVB de kont tegen de krib hebben gegooid nota bene tegen iets waarmee ze eerst akkoord waren gegaan.
Omdat de KNVB hen zoals verwacht en door mij voorspeld natuurlijk hun zin geeft , ontstaat er voor die nagenoeg allemaal zondagclubs een meerwaarde, inderdaad.
 

noordooster

Well-known member
Tja goed precieze invulling .... als ze al akkoord zijn gegaan verwacht ik er niet te veel meer van. BVO's zullen er tegen zijn en die hebben al wat ze willen, extra instroom beloftenteams. Wel jammer hoor, echt een gemiste kans om alles in 1 keer goed te doen.

BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden.
 

erka

Well-known member
BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden, iedereen tevreden behalve noord-ooster :rumcolaa:
 

de waan

Well-known member
Als dat zo is (wat nog niet bekend is) is dat een beslissing van de beroepscommissie, die dat bovendien echt wel zal moeten gaan onderbouwen, ook al om de clubs die wel aan de contracteisen voldoen recht te doen.

Als deze regels al voor dit seizoen zouden gelden hoeft de beroepscommissie ook geen uitspraak meer te doen.
 

de waan

Well-known member
Grappig dat Hercules nu een berichtje van RTV Utrecht retweet met als kop dat de club vijf contracten heeft verlengd.

Huh...?
 

noordooster

Well-known member
BVO's hun zin, weigerclubs hun zin, KNVB super tevreden, iedereen tevreden behalve noord-ooster :rumcolaa:

Behalve de BVO's en de weigerclubs zijn er nog wat meer categorie?n.
Maar het klopt dat ik veel van de veranderingen van het afgelopen seizoen en van wat er nog komt niet toejuich.
Ik slaap er overigens geen minuut minder om.
 
Bovenaan