De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

Unregistere

Well-known member
Ah, mooi. Wilde net een update plaatsen naar aanleiding van de vorige post, maar je bent me voor. :duim:

Excelsior Maassluis... Echt knap hoor. Dat had zo goed als niemand verwacht.
 

Jozsef

New member
En ik in het (dramatische) begin nog klagen over "nobody" van Rijswijk. De roep om de Wolf was al te horen op Dijkpolder.
Nu al 20 wedstrijden op rij zonder nederlaag. Een nieuw record voor de Topklasse. As donderdag de volgende?
 

Unregistere

Well-known member
Haha, dat wilde ik net gaan typen en toen zag ik dat jij exact dezelfde reactie had geplaatst. Donderdag zie ik Jeroen weer eens. Kan ik hem mooi naar het geheim van Maassluis vragen!
 

Forza AZ

Well-known member
Jong AZ wint zojuist met 2-1 van Jong Vitesse en zet ze daarmee op 4 punten met nog 3 wedstrijden te gaan. Jong Utrecht staat ook voor en zou daarmee op punten gelijk blijven met Jong AZ.

Op 2 mei spelen Jong AZ en Jong Utrecht nog tegen elkaar in Alkmaar/Wijdewormer.
 

JMD

Well-known member
CfWPLx5W4AAcOpS.jpg

Zo te zien is er dus al geloot voor de nacompetitie hoofdklasse/topklasse naar 3e divisie....
 

Forza AZ

Well-known member
Tussenstand instomingstabel beloften na 12 april:

1 AZ 10,25
-------------------------
2 FC Utrecht 9,25
3 Vitesse 9,00
4 Sparta Rotterdam 7,75
5 FC Groningen 7,25
-------------------------
6 FC Twente 6,50
7 Almere City FC 4,50
8 FC Volendam 4,50
9 De Graafschap 3,25
10 Brabant United 2,75
11 Achilles'29 1,00
 

Forza AZ

Well-known member
Tussenstand instomingstabel beloften na 18 april:

1 AZ 10,25
-------------------------
2 FC Utrecht 9,25
3 Vitesse 8,50
4 Sparta Rotterdam 8,25
5 FC Groningen 7,25
-------------------------
6 FC Twente 6,50
7 Almere City FC 4,50
8 FC Volendam 4,50
9 De Graafschap 3,25
10 Brabant United 2,75
11 Achilles'29 1,00
 

Joost

Well-known member
Hoe worden deze ploegen naar verwachting verdeeld over zaterdag en zondag?

Twente, De Grafschap en Achilles naar zondag
Almere, Volendam en Brabant Utd naar zaterdag

Twente heeft de voorkeur voor zondag aangegeven. Mochten zij Sparta en/of Groningen nog inhalen dan heeft dat consequenties. Sparta en Groningen hebben een voorkeur voor zaterdag, dat zou dan betekenen dat Brabant Utd pech heeft en niet haar voorkeur kan volgen.
 
Laatst bewerkt:
Twente, De Grafschap en Achilles naar zondag
Almere, Volendam en Brabant Utd naar zaterdag

Twente heeft de voorkeur voor zondag aangegeven. Mochten zij Sparta en/of Groningen nog inhalen dan heeft dat consequenties. Sparta en Groningen hebben een voorkeur voor zaterdag, dat zou dan betekenen dat Brabant Utd pech heeft en niet haar voorkeur kan volgen.

Weet je ook hoe het zit in de Tweede Divisie. Op welke dagen en tijden zullen de beloftenteams hun thuis (en uit) wedstrijden spelen?
 

noordooster

Well-known member
Twente, De Grafschap en Achilles naar zondag
Almere, Volendam en Brabant Utd naar zaterdag

Twente heeft de voorkeur voor zondag aangegeven. Mochten zij Sparta en/of Groningen nog inhalen dan heeft dat consequenties. Sparta en Groningen hebben een voorkeur voor zaterdag, dat zou dan betekenen dat Brabant Utd pech heeft en niet haar voorkeur kan volgen.

Almere, Volendam en Brabant United.....Dat wordt genieten.
Nou ja het verandert haast met de week, dus afwachten maar.
 

Joost

Well-known member
Weet je ook hoe het zit in de Tweede Divisie. Op welke dagen en tijden zullen de beloftenteams hun thuis (en uit) wedstrijden spelen?

Nee en dat zal ook nog wel even onduidelijk blijven.
Beloftenteams zijn geen statutaire zaterdagteams die niet op zondag willen spelen, ze hebben dus enkel aangegeven een voorkeur te hebben. Ik verwacht dat de beloftenteams in de 2e Divisie zich veelal zullen aanpassen aan de wensen van de thuisspelende ploeg in combinatie met het competitieprogramma van het eerste team. Wanneer de beloftenteams hun thuisduel plannen zal ook grotendeels afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van het terrein op zaterdag en/of zondag.
 

Forza AZ

Well-known member
Nee en dat zal ook nog wel even onduidelijk blijven.
Beloftenteams zijn geen statutaire zaterdagteams die niet op zondag willen spelen, ze hebben dus enkel aangegeven een voorkeur te hebben. Ik verwacht dat de beloftenteams in de 2e Divisie zich veelal zullen aanpassen aan de wensen van de thuisspelende ploeg in combinatie met het competitieprogramma van het eerste team. Wanneer de beloftenteams hun thuisduel plannen zal ook grotendeels afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van het terrein op zaterdag en/of zondag.
Zal ook afhankelijk zijn van de dag waarop het 1e elftal speelt. Als die op zaterdag spelen zullen ze de beloftes het liefst op zondag laten spelen en andersom lijkt me.
 

noordooster

Well-known member
Zal ook afhankelijk zijn van de dag waarop het 1e elftal speelt. Als die op zaterdag spelen zullen ze de beloftes het liefst op zondag laten spelen en andersom lijkt me.

En wanneer ze tegen 1 van de 7 zaterdagteams spelen , spelen ze zowel uit als thuis uiteraard op de zaterdag.
Verder hebben ook deze verenigingen een voorkeursdag aangegeven, misschien dat dat ook nog meespeelt.
Maar ik denk inderdaad dat men met de beloften liever niet op dezelfde tijd speelt als met het eerste elftal.
Hoewel .....bij de amateurs voetballen het eerste en het tweede team wel op dezelfde dag en regelmatig ook nog op dezelfde tijd.
 

Forza AZ

Well-known member
En wanneer ze tegen 1 van de 7 zaterdagteams spelen , spelen ze zowel uit als thuis uiteraard op de zaterdag.
Ja, dat wel natuurlijk. Maar dan nog zouden de beloften kunnen wisselen qua tijdstip (14.30u of 18.00u) afhankelijk van de tijd/dag dat het eerste team speelt.
 
Bovenaan