De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

Jef400

Well-known member
Is er al iets bekend over hoe de indelingen van de derde en vierde divisie, en de 1e klasse volgend jaar gaan zijn?
 

Fregge

Well-known member
Nou vind ik het niet heel erg om naar Haaksbergen te gaan, want een leuke club. En we winnen er alleen maar tot nu toe. Maar die kleedkamers die we krijgen zijn wel echt klein 😅
 

noordooster

Well-known member
Het zou me niet verbazen, als de KNVB er het komend seizoen voor kiest om het aantal zondagclubs in de beide derde divisies gelijkelijk te verdelen, omdat ze anders de klacht krijgen, van sommige clubs dat ze te vaak op zaterdag moeten spelen.
Het lijkt me , dat de KNVB aan dergelijke klagers wel tegemoet wil komen.
Iets soortgelijks kan ook gaan spelen in de 2 niveaus eronder.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het zou me niet verbazen, als de KNVB er het komend seizoen voor kiest om het aantal zaterdagclubs in de beide derde divisies gelijkelijk te verdelen, omdat ze anders de klacht krijgen, van sommige clubs dat ze te vaak op zondag moeten spelen.
Het lijkt me , dat de KNVB aan dergelijke klagers wel tegemoet wil komen.
Iets soortgelijks kan ook gaan spelen in de 2 niveaus eronder.
 

JMD

Well-known member
Het zou mij niks verbazen als de KNVB het komende seizoen net als alle andere jaren naar de pijpen van de zaterdagclubs blijft dansen, omdat dat de grootste Calimero's zijn die er zijn en al beginnen te janken als er iets van hun heilig huisje wordt afgepakt.
 

erka

Well-known member
Het zou me niet verbazen, als noord-ooster over duizend jaar door archeologen wordt teruggevonden, met een rood hoofd gekluisterd achter zijn computer, op dat moment net het woord "zaterdag" intikkend.
 
Bovenaan