Weet jij toevallig hoe het zit met deze nacompetitie? Zag dat alleen Nemelaer - RKHVV op het programma staat in voetbal.nl, maar ik geloof dat speeldata 22, 25 en 29 juni waren?- Van het drietal Nemelaer/NEO/RKHVV gaat er nog eentje naar de vierde divisie. De andere twee blijven eersteklasser.
Heb ik in het ED gelezen.Weet jij toevallig hoe het zit met deze nacompetitie? Zag dat alleen Nemelaer - RKHVV op het programma staat in voetbal.nl, maar ik geloof dat speeldata 22, 25 en 29 juni waren?
AmateursNEO heeft een teamuitje gepland naar Mallorca vanaf donderdag. Vandaag hakken ze de knoop door of ze nog gaan spelen voor deze extra plek.
Hoe zit het eigenlijk hier mee? Gaan ze spelen?NEO heeft een teamuitje gepland naar Mallorca vanaf donderdag. Vandaag hakken ze de knoop door of ze nog gaan spelen voor deze extra plek.
Normaal gesproken speelt de verliezer van de 1e wedstrijd ook in de 2e wedstrijd, zodat de beslissing altijd pas valt in de 3e wedstrijd.Ah kijk. En dan is er vanavond een wedstrijd, de winnaar speelt dan zondag tegen degene die vrij is, en mocht de winnaar die ook winnen promoveren zij en wordt er volgende week niet gespeeld?