De nieuwe indeling 2023-2024 (t/m eerste klasse)

Joost

Well-known member
Beter ook voor BQ 1887.


Ik denk juist dat Velocitas, PKC'83 en Oranje Nassau graag ingedeeld zouden worden bij enkele Limburgse eerste klassers.
Afgaande op de foto's van Abu zijn die Groningse terrein niet heel erg aantrekkelijk. Dan heb ik liever een leukere uitwedstrijd.
 

bqandy

Well-known member
Nemelaer naar de 4e divisie. Alles bekend dus. Ben benieuwd of de indeling van De Waan een beetje overeen gaat komen met wat de KNVB uit de hoge hoed gaat toveren.
 

Fregge

Well-known member
Namen komen niet overeen met officiële communicatie van de KNVB. Dit is 2 jaar terug:
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230630_213610_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20230630_213610_Samsung Notes.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 7

Joost

Well-known member
Maar ze zijn wel exact zoals ze nu ook door de KNVB gebruikt worden. Tot op de komma.

AFC 34 is zonder apostrof bijvoorbeeld. EVV heet nu bij de KNVB ook EVV Echt en ook andere kleine details zoals SV Venray of RKSV Nuenen kloppen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Vind het alleen wel heel vreemd dat dit dan nu naar buiten komt terwijl het morgen pas bekend wordt gemaakt. Komt me een beetje over als dat zogeheten eredivisieprogramma dat al zou zijn uitgelekt, ook dat leek op echt KNVB-papier 'gedrukt' maar dat bleek ook fotoshop.
 

Joost

Well-known member
Vind het alleen wel heel vreemd dat dit dan nu naar buiten komt terwijl het morgen pas bekend wordt gemaakt. Komt me een beetje over als dat zogeheten eredivisieprogramma dat al zou zijn uitgelekt, ook dat leek op echt KNVB-papier 'gedrukt' maar dat bleek ook fotoshop.

We hebben het over de KNVB. Die werken niet op zaterdag. Die indeling is allang klaargezet ergens op de server.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Nee, dat een van de meewerkers even een schermafbeelding heeft gemaakt.
Ik snap dus nooit zo waarom als zaken al bekend zijn men nog een bepaalde tijd wacht. Maak het direct bekend, dan is het klaar en voorkom je ook dit soort dingen.
 

de waan

Well-known member
Clubs worden doorgaans ook al wel bijtijds ingelicht, voor het geval er nog op- of aanmerkingen zijn. Er hoeft er maar eentje ergens iets te laten lekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Het valt me wel op dat er wel heel weinig grotere plaatsen zijn zonder divisievoetbal. Weert, Roermond, Apeldoorn, Lelystad, Drachten, Hoofddorp Bergen op Zoom en Roosendaal
 

JMD

Well-known member
Het valt me wel op dat er wel heel weinig grotere plaatsen zijn zonder divisievoetbal. Weert, Roermond, Apeldoorn, Lelystad, Drachten, Hoofddorp Bergen op Zoom en Roosendaal
Hoofddorp speelt 1e klasse en probeert in de divisies te komen. Punt is alleen dat Hoofddorp heel dicht bij de Bollenstreek ligt, voor amateurvoetbal trekt dat natuurlijk heel erg. En Amsterdam ligt ook om de hoek.
 
Bovenaan