De nieuwe indeling 2023-2024 (t/m eerste klasse)

de waan

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik dacht dat Veenendaal een stuk zuidelijker lag dan Utrecht, maar dat verschil is vrij minimaal zie ik nu. Dat maakt het inderdaad al weer wat logischer.
 

Fregge

Well-known member
Ik denk dat het mapje in de openingspost de juiste indeling weergeeft. Heb je nog:

3 van deze clubs: SteDoCo, GVVV (beide zuid), VVSB, Hercules (beide Noord)
En Baronie (Zuid) of JOS Watergraafsmeer (Noord)
 

de waan

Well-known member
JOS/Wgm kan er nog bijkomen. En VVSB. Het heeft niet zoveel zin nu al te filosoferen over een definitieve indeling.
 

de waan

Well-known member
het kaartje in de openingspost is flink geüpdatet inmiddels. Bijna alle beslissingen zijn gevallen.

Alleen nog:
- GVVV of Stedoco in de derde divisie
- Van het drietal Nemelaer/NEO/RKHVV gaat er nog eentje naar de vierde divisie. De andere twee blijven eersteklasser.
 

Fregge

Well-known member
- Van het drietal Nemelaer/NEO/RKHVV gaat er nog eentje naar de vierde divisie. De andere twee blijven eersteklasser.
Weet jij toevallig hoe het zit met deze nacompetitie? Zag dat alleen Nemelaer - RKHVV op het programma staat in voetbal.nl, maar ik geloof dat speeldata 22, 25 en 29 juni waren?
 

Joost

Well-known member
Weet jij toevallig hoe het zit met deze nacompetitie? Zag dat alleen Nemelaer - RKHVV op het programma staat in voetbal.nl, maar ik geloof dat speeldata 22, 25 en 29 juni waren?
Heb ik in het ED gelezen.

De data kloppen maar de volgorde van de wedstrijden is afhankelijk van het resultaat van de eerste wedstrijd.
De verliezer van de eerste wedstrijd speelt ook de tweede wedstrijd. Bij gelijkspel is het eerst NEO - Nemelaer (dat weet ik niet helemaal zeker)
 

de waan

Well-known member
NEO heeft een teamuitje gepland naar Mallorca vanaf donderdag. Vandaag hakken ze de knoop door of ze nog gaan spelen voor deze extra plek.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het wordt een kort uitje; ze komen zaterdagavond al terug en moeten dan zondag weer de wei in. Dat gaat dus niet goed komen.
 

JMD

Well-known member
1 juli worden de indelingen 2e, 3e en 4e divisie bekend, een week later het programma van de divisies plus de indeling van de klassen
 

Fregge

Well-known member
Ah kijk. En dan is er vanavond een wedstrijd, de winnaar speelt dan zondag tegen degene die vrij is, en mocht de winnaar die ook winnen promoveren zij en wordt er volgende week niet gespeeld?
 

Forza AZ

Well-known member
Ah kijk. En dan is er vanavond een wedstrijd, de winnaar speelt dan zondag tegen degene die vrij is, en mocht de winnaar die ook winnen promoveren zij en wordt er volgende week niet gespeeld?
Normaal gesproken speelt de verliezer van de 1e wedstrijd ook in de 2e wedstrijd, zodat de beslissing altijd pas valt in de 3e wedstrijd.
 

Fregge

Well-known member
Maar het slaat toch nergens op om bijvoorbeeld Nemelaer - NEO nog te gaan spelen als RKHVV de eerste 2 wedstrijden wint?
 

de waan

Well-known member
Maar dat kan dus niet, omdat RKHVV de tweede wedstrijd niet speelt als ze de eerste winnen.
 
Bovenaan