DE KLASSIEKER

DE KLASSIEKER


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Nergens om maar Ajax was net zo slecht, zeker tot de 1-2.
Ik vond Ajax wel het betere van t spel hebben, ook in de eerste helft. Goed was t absoluut niet maar Feyenoord was helemaal dramatisch...

Tweede helft was stuk beter mijn inziens. Sowieso 5 mooie goals :)
 

erka

Well-known member
Vond Ajax toch wel duidelijk de minst slechte vandaag, afgezien van een kwartiertje na de 1-1

Zeker. Maar de 1e helft zou ik beide ploegen collectief een 3 geven ofzo qua cijfer. Daar zat echt geen enkel verschil in. Beide ploegen standaard de bal kwijt na 3 passes. Goed, misschien heeft Feyenoord 87x op de grond gelegen Ajax 86x. Dat zou kunnen.
 

Abubakari

Well-known member
Nergens om maar Ajax was net zo slecht, zeker tot de 1-2.

Niet mee eens. Ajax was voor rust slecht, maar Feyenoord was nog slechter. De wedstrijd speelde zich voor rust voornamelijk op de helft van Feyenoord af. Let wel, ik heb niet gezegd dat Ajax wel goed was voor rust he?
 

Ivanhoe

Active member
Zeker. Maar de 1e helft zou ik beide ploegen collectief een 3 geven ofzo qua cijfer. Daar zat echt geen enkel verschil in. Beide ploegen standaard de bal kwijt na 3 passes. Goed, misschien heeft Feyenoord 87x op de grond gelegen Ajax 86x. Dat zou kunnen.

Ik zou Feyenoord niet meer geven dan een 1+ en Ajax een 3-
 

erka

Well-known member
Niet mee eens. Ajax was voor rust slecht, maar Feyenoord was nog slechter. De wedstrijd speelde zich voor rust voornamelijk op de helft van Feyenoord af. Let wel, ik heb niet gezegd dat Ajax wel goed was voor rust he?

Wat je wil, geniet er van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tering wat een wanprestatie van minuut 1 tot en met 90 en blessuretijd. Je zal maar eens een bal normaal naar je teamgenoot spelen. Desondanks hoef je zo?n pot niet eens te verliezen.
 

Ivanhoe

Active member
Conclusie: Het maakt dus niet of we beter of slechter spelen dan Ajax, 90% kans dat we verliezen, we kunnen die pot net zo goed overslaan.
 

Ivanhoe

Active member
Tering wat een wanprestatie van minuut 1 tot en met 90 en blessuretijd. Je zal maar eens een bal normaal naar je teamgenoot spelen. Desondanks hoef je zo’n pot niet eens te verliezen.
Een goede middenmoter had dit Ajax verslagen en gehakt gemaakt van Feyenoord.
 

Abubakari

Well-known member
Wat je wil, geniet er van.

Reken maar dat ik geniet, soms maakt het niet uit hoe je wint, ?ls je maar wint. Laatste 3 duels niet goed gespeeld maar wel telkens 4x gescoord en dat met oa Heerenveen en Feyenoord uit, ik kan er prima mee leven op dit moment. Sowieso is 1-4 winnen in de Kuip hoe dan ook altijd geweldig.
En ik zeg toch niks geks als ik zeg dat Ajax het voor rust beter voor elkaar had dan Feyenoord? Niet dat ze goed speelden, maar wel dat ze minder slecht waren dan Feyenoord.

Goed, ik ga even de reacties kijken op Fox, kom er maar in Keizer & Kraay.
 

Ivanhoe

Active member
Reken maar dat ik geniet, soms maakt het niet uit hoe je wint, ?ls je maar wint. Laatste 3 duels niet goed gespeeld maar wel telkens 4x gescoord en dat met oa Heerenveen en Feyenoord uit, ik kan er prima mee leven op dit moment. Sowieso is 1-4 winnen in de Kuip hoe dan ook altijd geweldig.
En ik zeg toch niks geks als ik zeg dat Ajax het voor rust beter voor elkaar had dan Feyenoord? Niet dat ze goed speelden, maar wel dat ze minder slecht waren dan Feyenoord.

Goed, ik ga even de reacties kijken op Fox, kom er maar in Keizer & Kraay.
Goed beschouwd, was je inschatting van Ajax vooraf terecht, alleen was Feyenoord nog slechter
 

Eef de Kip

Well-known member
Goed beschouwd, was je inschatting van Ajax vooraf terecht, alleen was Feyenoord nog slechter

Dit dus, Feyenoord was dramatisch en Ajax, tsja, Ajax was gewoon Ajax van de afgelopen maand en laten we nou niet doen alsof we zo imposant zijn dit seizoen. Laatste paar wedstrijden vooral een een geflatteerde overwinning. Nee, ik denk dat Feyenoord vooral van zichzelf heeft verloren, niet van een briljant Ajax.
 

DeMaster

Active member
Feyenoord zakte totaal weg na de 1-2. Korte opleving alleen na de 1-1.

Lekker weer Onana, pingel stoppen. 1-4, wel erg geflatteerd, slecht niveau van beiden, maar goed, 3x achter elkaar winnen met 4 goals en dat in een vijandige Kuip. Heerlijk resultaat!!

Kramer was ingevallen, werd niet op gereageerd door het publiek en niet eens gezien in de wedstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Met een krakkemige stream vroeg in de ochtend in Costa Rica deze wedstrijd kunnen zien. Heeeerlijk resultaat. Slechte pot, maar dat boeit nu even niet. En wat heb ik genoten van Neres!
 
Bovenaan