Pascallovic
Well-known member
Joepie ook volgend seizoen weer een vooruitblik op de klassieker waar vanuit Feyenoord kant vooral gememoreerd gaat worden aan die klassieker in 2012 die ze wel wonnen.
Triest dat dit matige team in de Champions League moet acteren voor Nederland....![]()
Triest dat dit matige team in de Champions League moet acteren voor Nederland....![]()
Ja maar dat was echt een moeilijke loting.Triest dat het ook nog verliest van een club die in de voorronde wordt uitgeschakeld door Noren
Statistisch (passnauwkeurigheid) de slechtste wedstrijd van dit seizoen na Sparta-Roda.
Uiteindelijk gewoon de mooiste wedstrijd van dit seizoen!
Voor rust voetballend niet best, maar je hebt Feyenoord wel 45 minuten in je zak, Onana nauwelijks in beeld geweest.
Na rust op die korte opleving van Feyenoord na ook weer de baas. Wel mooi na de klassiekers van de laatste jaren waarin Feyenoord meestal de toon zette dat Ajax nu weer eens ouderwets de baas was. Uiteindelijk ook nog een ouderwetse uitslag. Neres Superheld en mooi dat die koele Dolberg er ook weer twee maakt. En mooi dat Hunter en de Jong ook weer scoren in de Kuip. Zeker Siem is een garantie voor goals in de Kuip maar Huntelaar scoort ook wel vaak in klassiekers. Heerlijke middag, GENOT! En nagenieten! FANTASTISCH!
Het zal wel, ik denk dat de defensie van Feyenoord nog steeds beter is dan die van ADO en Heracles. Daar wisten we ook niet te winnen, tot nu toe is het uit vrij matig wat Ajax betreft, Feyenoord thuis twee keer niet gewonnen dus die hebben ook weer iets goed te maken. Ik vrees dat we na vanmiddag achter in de wachtkamer plaats mogen nemen qua titelaspiraties. Gat van 8 punten na 9 wedstrijden, uit Europa, seizoen al vroeg naar de kloten scenario dreigt.
Vond het middenveld teleurstellend vandaag, El Ahmadi, Toornstra en Vilhena alledrie een onvoldoende.
Ja, Feyenoord was echt ongekend slap vanmiddag, dat verbaasde me toch wel erg. In die fase na de 0-1 dacht ik even dat Feyenoord wakker was en dat we alsnog de boot in zouden gaan, maar dat was van korte duur.
Nergens om maar Ajax was net zo slecht, zeker tot de 1-2.
Zeker. Meestal klappen die er vol op qua duelkracht. Vandaag alleen na rust dat kwartier dat het middenveld van Ajax totaal werd overlopen.Vond het middenveld teleurstellend vandaag, El Ahmadi, Toornstra en Vilhena alledrie een onvoldoende.
Nergens om maar Ajax was net zo slecht, zeker tot de 1-2.
Wat een praatjes weer na je gehuil voorafgaande aan de wedstrijd. Maar gefelicteerd hoor ��