DE KLASSIEKER

DE KLASSIEKER


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Dit soort topics zijn wel eens minder populair geweest. Ik kreeg gisteren ook zowaar weer eens een zuigerig appje in een groepsapp met ex-collega’s. Dat is de afgelopen jaren ook niet vaak voorgekomen. Kennelijk leeft het weer wat meer.

Vleesch noch visch uitslagen als 1-1 nodigen minder uit dan een eclatante zege (of nederlaag, al naar gelang).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vleesch noch visch uitslagen als 1-1 nodigen minder uit dan een eclatante zege (of nederlaag, al naar gelang).

In dertien jaar seizoenkaarthouderschap heb ik wel meer van dit soort uitslagen voorbij zien komen met minder belangstelling. Maar dat kan ook mijn perceptie zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij was het voor de reeks gelijkspelletjes en kleine zeges in de klassieker op dit forum sowieso drukker in topics.
Hoe dan ook, gister was het weer eens een klassieker met de nodige dramatiek, dat helpt ook wel.

Maakt ook niet uit, van mij mag het nog veel drukker in dit topic. Al zal het nu wel weer zo'n beetje nachtkaars tijd worden.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij was het voor de reeks gelijkspelletjes en kleine zeges in de klassieker op dit forum sowieso drukker in topics.
Dat lag vooral aan ElSimao....;)
Die is gek genoeg juist verdwenen de laatste week. Zal wel komen omdat Ajax ineens resultaten haalt en zijn tirade op Keizer cs dus nergens meer over gaat. :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
DE KLASSIEKER

Tsja tijdens de wedstrijd zit ik in het stadion en na de wedstrijd voel ik nou niet heel veel behoefte om terug te blikken. Je kan er ook niet veel meer van maken dat het vanaf minuut 1 tot en met minuut 90 + blessuretijd van Feyenoord kant echt belachelijk slecht was. Vooraf denk je dat Diks je de nek om gaat doen, maar Diks viel niet op tussen dat gepruts van de rest. Hooguit in positieve zin.

Verder posten bijvoorbeeld Jozsef en Fabian in principe niet of nauwelijks op DVK.

Ik snap alleen niet dat er iemand dus de moeite gaat doen om mij een appje te sturen als zijn eigen club eigenlijk ook best slecht was. We hebben jaren gehad dat het 1-4 of 1-5 werd en het eigenlijk 0-8 moest zijn. Dat had ik gisteren vooraf eigenlijk ook een beetje verwacht. Uitslag was dus wel redelijk verwacht, maar het was achteraf niet nodig.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik snap alleen niet dat er iemand dus de moeite gaat doen om mij een appje te sturen als zijn eigen club eigenlijk ook best slecht was. We hebben jaren gehad dat het 1-4 of 1-5 werd en het eigenlijk 0-8 moest zijn. Dat had ik gisteren vooraf eigenlijk ook een beetje verwacht. Uitslag was dus wel redelijk verwacht, maar het was achteraf niet nodig.

Tsja, dat is mi van alle tijden en uit alle hoeken dat dit gebeurt. Ik vind het zelf trouwens ook vermoeiend hoor en vraag me ook wel is af wat je bezielt. Ik vind het al te veel moeite om dan zo'n semi lollig plaatje op te gaan zoeken en op de app te gooien. In die tijd kan ik veel zinniger dingen doen, een biertje drinken ofzo.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dan spreek je iemand erop aan dat het een slappe lul is (in genuanceerde woorden) en dan niet meer reageren.
 
Bovenaan