DE KLASSIEKER

DE KLASSIEKER


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Wat een zure reacties in dit topic. In de Kuip met 1-4 winnen. Heeeeerlijk.

Volgende week maar weer kankeren op Keizer.
 

Marinos

Well-known member
Geniale zege van Ajax, fantastische wissels van Keizer en Feyenoord kan er niks van. Beste Ajax dat ik in jaren gezien heb, nog beter dan onder de Boer!
 

Abubakari

Well-known member
Ajax gewonnen zeker, gezien de lange posts van Abu hier?

Heerenveen zeker weer eens dik verloren gezien de korte post van PES5?:D

Een zege in de Kuip doet me inderdaad meer dan een zege bij Heerenveen. dat is nog business as usualer dan winnen in de Kuip. Dus dan volsta ik met
Hoera voor Reinoud. Je moet er niet aan denken dat die jongen na een Ajax nederlaag omringd door blije Feyenoorders terug moet reizen. Iedereen (in de trein) tevreden, moai ot it sa kin.

Wat een zure reacties in dit topic. In de Kuip met 1-4 winnen. Heeeeerlijk.
Het lijkt hier de Kuip wel. Met 52.000 stille frusto's die de finale van hun #anti020week volledig vergald zagen worden.
Win je de mooiste wedstrijd van het seizoen met 1-4 vinden ze het raar dat je enthousiast bent.
 

Eresd?g?

Banned
Het was zeker een heerlijke zege met wederom 4 goals. Alleen was t spel nog steeds verre van goed. Dat moet echt nog beter. Het spel van Neres en de goals van Dolberg waren mijn inziens de hoogtepunten. Goed voor het vertrouwen van beide talenten. Gisteren ook specifiek gelet op het spel van W?ber en dat bevalt me ook wel. Pure verdediger, blijft rustig, goeie kopper en hoewel niet de snelste is hij ook niet echt traag. Hij is nog maar 19 dus daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Het is geen Sanchez dus hopelijk blijft hij wat langer dan ??n seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit soort topics zijn wel eens minder populair geweest. Ik kreeg gisteren ook zowaar weer eens een zuigerig appje in een groepsapp met ex-collega?s. Dat is de afgelopen jaren ook niet vaak voorgekomen. Kennelijk leeft het weer wat meer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kreeg juist vorig jaar de ene na de andere app toen het zomaar weer is een jaartje goed ging met Feyenoord, inmiddels is het weer redelijk stil uit die hoek maar goed, nu krijgen we die lampies weer die los kunnen gaan. Is toch niet zo heel bijzonder?
 

Max

Administrator
Forumleiding
DE KLASSIEKER

Ik kreeg juist vorig jaar de ene na de andere app toen het zomaar weer is een jaartje goed ging met Feyenoord, inmiddels is het weer redelijk stil uit die hoek maar goed, nu krijgen we die lampies weer die los kunnen gaan. Is toch niet zo heel bijzonder?

Geen idee. Ik zaai nooit in de zin dat ik zelf dat soort appjes stuur. Dus in die zin verwacht ik dan niet dat iemand op 7 mei en gisteren helemaal de moeite neemt om mij een appje te sturen. Maar schijnbaar ben ik de enige Feyenoorder die hij kent en moest hij iets kwijt. Mag je overigens ook best zo sportief zijn om mij te feliciteren met dat ene kampioenschap in achttien jaar op 14 mei, maar dat was schijnbaar weer teveel gevraagd. Ik feliciteer hem omgekeerd meestal wel met Ajax en PEC. Maar goed, dit is een voorbeeld van een enorme nepperT. Niet echt de gemiddelde Ajacied op dit forum zeg maar.
 
Bovenaan