De klassieker: Feyenoord - Ajax

JMD

Well-known member
Jose Mourinho, Guardiola.
Alsof die gaan komen.
Ik denk wel dat er kritiek gaat komen als we verliezen. In de topwedstrijden heb je dan alles verloren en je bent al 2 prijzen kwijt. Ik verwacht geen ontslag direct hoor, maar de kritiek wordt wel veel groter evenals de druk. Want dan moet je kampioen worden aangezien er voor de rest niks meer is om voor te spelen.
O, kritiek zal er komen, dat snap ik. Maar ontslag gaat echt niet gebeuren.
 

zwammy

Well-known member
Mag ik zeggen dat ik die hartslag een beetje overdreven ben of ben ik dan weer een ontzettende Feyenoordhater met opgezette aders?
 

JMD

Well-known member
Het is dan overigens wel te hopen dat dit een spannende Klassieker wordt en niet een anticlimax voor Feyenoord, want anders zal die hartslag niet hoog zijn aan het eind.

Laat het maar een spannende 2-2 worden, ben benieuwd hoe hoog die hartslag komt.
 

Janssen

Well-known member
Het is dan overigens wel te hopen dat dit een spannende Klassieker wordt en niet een anticlimax voor Feyenoord, want anders zal die hartslag niet hoog zijn aan het eind.

Laat het maar een spannende 2-2 worden, ben benieuwd hoe hoog die hartslag komt.

Spannend of niet spannend, die hartslag snuiven ze wel omhoog.
 

erka

Well-known member
Leuke wedstrijd wel.

Feyenoord is wel de betere ploeg maar moet wel opletten.
 

Batigoal

Well-known member
Inschattingsfout weer van De Boer om zonder spits te spelen. Het lijkt nog helemaal nergens op zodra we over de middellijn komen.
 

JMD

Well-known member
Het blijft toch een vieze chemische kleur dat shirt van Ajax

Mocht ooit het licht uitvallen bij een avondduel dan zijn zij in ieder geval nog zichtbaar....

Wie bedenkt zoiets?
Wat dat betreft heeft Ajax de laatste jaren wel meer vreemde uitshirts gehad.
 
Bovenaan